سه شنبه 17 مرداد 1391 - 22:27

پاسداشت روز خبرنگار در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

سایت خبری تحلیلی بویر نیوز: به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت “محمود صارمی” و پاسداشت مقام خبرنگار امروز با کوشش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی از خبرنگاران تلاشگر در زمینه آموزش و پرورش استان قدردانی شد.

به گزارش بویر نیوز این مراسم  با یک ساعت تاخیر  با قرائت آیاتی از قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. نخستین سخنران جلسه “پرویز طاهری” مدیر کل آموزش و پرورش استان در سخنان خود ابراز داشت: تمام جنایات انسان از آغاز تا کنون به خاطر دور بودن از صفات اسماءالحسنی است و به جای آن صفات شیطانی را کسب کرده است. ما مدعیان فکر و  اندیشه در جهان می بایست با اخلاق درست خود  عطوفت و رحمت را به جهانیان نشان دهیم. ارزیابی از یک خبر به عهده ی اداره ها سازمان ها و مردم نیست. می توان بر علیه دیگران سخن گفت و نوشت اما در نهایت باید به خداوند جواب داد. آزادگی را می باید آموخت و نیاز به فضای جدید مطبوعاتی است تا با همیاری هم مشکلات و نیازهای فرهنگی و آسیب های اجتماعی استان را برطرف کرد. وی افزود آموزش و پرورش یک نهاد گسترده است و به همان اندازه چالش ها و کمبودهایی دارد که خبرنگاران می توانند به درستی در رفع این موارد همیاری نمایند. آسیب های جدی را باید شناخت و با مشورت آموزش و پرورش آنها را برطرف کرد.

وی در نهایت از همه خبرنگاران قدردانی و از عملکرد ایشان ابراز رضایت نمود.

“سید داوود موسویان” مدیر جهاد دانشگاهی استان نیز در سخنانی ایجاد اعتماد مردم به رسانه ها- گسترش معرفت دینی بین مردم- احترام به محاطب- آزاد اندیشی برای مخاطب و بیان مشکلات خاص را از جمله ی وظایف یک خبرنگار عنوان کرد.

در پایان با اهدای هدایایی از خبرنگاران قدردانی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8846
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما