سه شنبه 17 مرداد 1391 - 14:31

باند سارقان بنزین در گچساران

بویرنیوز:سرهنگ قدرت الله بیعت اصل ، فرمانده انتظامی گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد ، امروزضمن اشاره به دستگیری باند سارقان سابقه دار که فقط اقدام به سرقت بنزین و قطعات خودرو می کردند از جزئیات بیشتر دستگیری این افراد تبهکار سخن گفت. این مقام انتظامی در تشریح خبر گفت:” با تشکیل پرونده در خصوص شکایت تعدادی از شهروندان در چند منطقه شهر دوگنبدان در خصوص سرقت لوازم داخلی خودرو و همچنین بنزین از باک خودروهایشان به کلانتری 11 شهر ، اقدامات ماموران گشت ها انتظامی کلانتری 11 گچساران برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان پرونده آغاز شد.

سرهنگ بیعت اصل افزود: بر همین اساس، محل هایی که احتمال سرقت در آنجا بیشتر بود، تحت نظر قرار گرفته و ماموران در این محدوده اقدام به اجرای طرح مهار کردند که طی آن شب گذشته ماموران گشت انتظامی موفق شدند سه سارق سابقه دار را هنگام سرقت از یک خودروی سواری شناسایی و دستگیر کنند. وی ادامه داد: یکی از متهمان در حال انجام سرقت بنزین از باک یک خودرو بود و دو نفر دیگر در حال باز کردن درب خودرو بودند. ماموران طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و سپس به کلانتری انتقال دادند و در بازجوئی های خود گفتند که با استفاده از وسایلی که خود ساخته است از باک خودروها بنزین سرقت کرده و به فروش می رساندند.
سرهنگ بیعت اصل در پایان افزود: این متهمان در جریان تحقیقات انجام شده به ده ها فقره سرقت بنزین و لوازم داخلی خودروها در شهر دوگنبدان و حومه اعتراف و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده کماکان ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8817
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما