سه شنبه 17 مرداد 1391 - 10:33

جنايت هولناک تازه داماد افغاني در مشهد

بویرنیوز: تازه داماد افغاني پس از قتل فجيع همسر ۲۰ساله ايراني خود در مشهد متواري شد.

به گزارش خراسان، عصر يکشنبه گذشته، صاحبکار يک جوان افغاني که از چند روز قبل سرکار نيامده بود با تلفن همراه وي تماس گرفت و علت حضور نيافتن وي در کار ساختماني را جويا شد. جوان افغاني در پاسخ به صاحبکارش گفت: من چند روز قبل همسرم را در منزل مسکوني ام کشته ام و الان هم فراري هستم بنابراين ديگر نمي توانم سرکار حاضر شوم. صاحبکار او که از شنيدن اين جملات تعجب کرده بود، لحظاتي به فکر فرو رفت و احتمال داد حرف هاي کارگرش دروغ باشد و او اين جملات را به «شوخي» عنوان کرده است اما باز هم نتوانست به راحتي از کنار اين جملات بگذرد. ساعتي بعد صاحبکار ساختمان به آدرس منزل کارگرش در بولوار ابوطالب رفت اما وقتي با در بسته منزل مواجه شد. نگراني اش در اين باره شدت گرفت و ماجرا را به آتش نشاني اطلاع داد. دقايقي بعد وقتي نيروهاي آتش نشان قفل منزل را گشودند با جسد خون آلود زني جوان در زير پتو روبه رو شدند. بااطلاع ماجراي قتل به پليس ۱۱۰، لحظاتي بعد نيروهاي گشت انتظامي به دستور سروان مقدم (رئيس کلانتري شفا) عازم ابوطالب ۸۰ شدند و با تاييد درستي خبر و حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

اين گزارش حاکي است: با حضور مقام قضايي و کارآگاهان پليس آگاهي در محل جنايت، تحقيقات در اين باره آغاز شد. جسد مربوط به زني حدود ۲۰ساله بود که سرش با ضربه عميق کارد شکافته شده بود و آلت قتاله نيز داخل شکمش قرار داشت. با اظهارات صاحبکار کارگر افغاني که در محل جنايت حضور داشت مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي شناسايي و دستگيري متهم به قتل افغاني صادر کرد. ماموران انتظامي در اولين مرحله از اقدامات پليسي خود به بنگاه مشاور املاک مراجعه کردند که حدود يک ماه قبل منزل مذکور را به تازه داماد افغاني اجاره داده بود اما بررسي قولنامه هاي موجود در بنگاه مشخص کرد که جوان افغاني مدارک اقامتي نداشت و به طور غيرمجاز در ايران زندگي مي کرده است به همين دليل قولنامه اجاره منزل به نام همسر ايراني اين جوان نوشته شده بود.

بنابراين گزارش، پس از انجام بررسي هاي مقدماتي و جمع آوري آثار به جا مانده از متهم به قتل فراري، قاضي شاکر دستور حمل جسد به پزشکي قانوني را در حالي صادر کرد که به دليل روشن بودن کولر آبي منزل جسد دچار فساد نعشي اندکي شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8786
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما