یکشنبه 15 مرداد 1391 - 15:59

قرعه مناسب شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ آزادگان

بویرنیوز: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان انجام قرعه‌کشی گروه‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور، از قرعه مناسب شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ آزادگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: قرعه مناسب شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ آزادگان

سید پرویز موسوی لحظاتی پیش از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد و گفت: بر اساس این قرعه‌کشی، نماینده فوتبال این استان در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قرعه خوب و گروه نسبتا مناسب شهرداری یاسوج در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: تیم شهرداری یاسوج به عنوان تیم دوم در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این رقابت‌ها با قرعه مناسبی روبرو شد.

موسوی افزود: در گروه دوم این رقابت‌ها تیم شهرداری یاسوج به همراه تیم‌های پاس همدان، راهیان کرمانشاه، مس رفسنجان، کاوه تهران، نیروی زمینی تهران، استقلال خوزستان، ملی حفاری یزد، برق شیراز، فولاد یزد، ایرانجوان بوشهر، شهرداری بندرعباس و شهرداری تبریز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این مسئول در ادامه به گروه دوم این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این گروه تیم‌های قدری همچون گسترش فولاد تبریز، پاس الوند، مس سرچشمه، ابومسلم خراسان، شهرداری اراک، داماش ایرانیان، نفت مسجد سلیمان، استقلال اهواز، گل گهر سیرجان، نساجی مازندران، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز و اتکا گلستان قرار دارند.

موسوی با بیان این که امسال از هر گروه چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند به کار سخت تیم‌ها در راه رسیدن به لیگ برتر در این رده از فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: دو تیم نخست این دو گروه به طور مستقیم به لیگ برتر راه می‌یابند و تیم‌های دوم هر دو گروه نیز در رقابتی حذفی با یکدیگر یک تیم را برای رقابت با تیم پانزدهم لیگ برتر برای صعود و یا بقاء در لیگ برتر معرفی می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به لزوم حمایت همه جانبه از این تیم برای درخشش در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: باید برای کمک به فوتبال استان در سطوح ملی همه از جمله مسئولان استانی به خصوص استاندار از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

موسوی این تیم را متعلق به همه استان دانست و افزود: حمایت همه جانبه مردمی از این تیم بهترین توشه برای حضور موفق در رقابت‌هایی در این سطح از فوتبال کشور است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8637
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما