چهارشنبه 25 دی 1392 - 15:35

تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

با حضور قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

2

به گزارش بویرنیوز،  ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور قائم مقام سرپرست کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

3

در این مراسم ابتدا عبدالمجید فرهادی با ارائه گزارش از عملکرد چهار ساله خود در منصب مدیرکلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: از آحاد مردم مسئولان و مدیران کل دستگاه‌هایی که همکاری لازم با این مجموعه حمایتی را داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

5

فرهادی با بیان این‌که در حد توان و ظرفیت‌ها خدمات لازم به جامعه هدف ارائه شد، گفت: طی چهار سال اخیر با کل ظرفیت‌های موجود و بضاعت چه از مرکز و چه استان خدمات ارزنده‌ای به مددجویان و نیازمندان ارائه شد.

این مسئول با تاکید بر این‌که کمیته امداد خط و مشی مشخصی دارد و بر اساس آن حرکت می‌کند، ادامه داد: هدف از ارائه خدمات صرفا برطرف کردن نیازهای مردم و جامعه هدف نبود بلکه به واسطه همین مردم نیز مشکلات برطرف می‌شود.

4

فرهادی اضافه کرد: جامعه هدف کمیته امداد نباید متکی به امکانات و خدمات این نهاد باشند این نهاد تلاش‌های وافری در راستای کاهش کمبودها و نواقصات نیز داشته و دارد.

در این مراسم از خدمات چهار ساله عبدالمجید فرهادی تشکر و قدردانی و غلام‌رضا متقی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

1

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=86173
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    ای تلاش کردی که متقی مدیر کل نشه کم کم رو سیاهی به زغال می مونه نگاش کنید چقدر ناراحته

  2. حقیقت استان گفت:

    درود بر حاج اقا موحد و زارعی و متقی موفق باشید.

دیدگاه شما