یکشنبه 15 مرداد 1391 - 6:58

پنج مجتمع رفاهی در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:

: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی در محورهای یاسوج به اصفهان، یاسوج –بابامیدان، یاسوج –شیراز، بابامیدان – گچساران و خیرآباد – دهدشت احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پنج میلیارد ریال از اعتبارات ملی هم برای ساخت و مرمت مساجد در مناطق گردشگری استان اختصاص می یابد.

وی همچنین از برگزاری گردهمایی مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بعد از ماه مبارک رمضان در یاسوج خبرداد و بیان کرد: شناسایی و معرفی قابلیتهای گردشگری، سیاحتی و تفریحی استان و جذب سرمایه گذاری و توسعه این بخش از عمده اهداف برگزاری این گردهمایی است.

ایزدی همچنین از ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در یاسوج خبر داد و گفت: هدف از احداث این بازارچه معرفی صنایع دستی بومی و ملی و توانمندی هنرمندان استان به اقصی نقاط کشور است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بیان داشت: عملیات احداث این بازارچه تا یک ماه آینده در شهر یاسوج آغاز می شود.

ایزدی تصریح کرد: ایجاد این بازارچه باعث رونق صنایع دستی استان و بستر سازی برای بازاریابی محصولات صنایع دستی استان می شود.

وی افزود: همچنین اشتغال بیشتر در صنایع دستی و ایجاد امنیت شغلی برای هنرمندان صنایع دستی این استان از مزایای ایجاد این بازارچه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8610
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما