شنبه 14 مرداد 1391 - 22:15

مطبوعات استان بدون سرپرستی نشریات کشوری صاحب خانه شدند

بویرنیوز:با تمامی زد و بند ها و لابی گریهای موجود در مطبوعات برای منتخب شدن بالاخره  عصر امروز خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در سومین دوره خود در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت و اعضای هیئت مدیره این دوره از خانه مطبوعات این استان برگزیده و معرفی شدند.

می توان گفت خانه مطبوعات آخرین انجمن و صنف موجود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که کمالوند از روز اول آمدن به استان به دنبال تحقق و اجرایی کردن آن بود و توانست آن را به سرانجام برساند.

بر پایه این گزارش و با رأی خبرنگاران و اهالی مطبوعات این استان، آقایان علی‌محمد دانشی از سرپرستی روزنامه کیهان در میان سرپرستان روزنامه‌های کشوری با ۴۳ رأی، داریوش بهنیا از خبرگزاری فارس در میان خبرگزاری‌ها و سایت‌های استانی با ۵۴ رأی و در میان خبرنگاران سعید نظری از هفته‌نامه زاگرس با ۵۳ رأی، نوروز کمایی از سایت کبنانیوز و هفته‌نامه آوای گچساران  و دو هفته نامه ندای سروک با ۵۸ رأی، حمید جهان خبرنگار ایرنا با ۶۹ رأی و از سرپرستی نشریات استانی جمشید ضرابی از هفته‌نامه مشتری با ۵۰ رأی و زریر حجتی از هفته‌نامه عصر انتظار با ۵۶ رأی به عنوان اعضای هفت نفره خانه مطبوعات این استان برگزیده شدند.
لازم به ذکر است که طبق اساس نامه موجود هریک از منتخبین باید نصف +۱ رای آراء را از آن خود کنند .
با این حساب می توان گفت علی محمد دانشی سرپرست روزنامه کیهان در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت به حد نصاب نرسیدن آراء اخذ شده که ۴۳ رای می باشد نمی تواند نماینده سرپرستی های روزنامه های کشوری در خانه مطبوعات  کهگیلویه و بویراحمد باشند  زیرا ایشان باید ۴۶ رای را کسب می نمودند.
ایل نیوز برای منتخبین آرزوی موفقیت و برای باز مانده ها نیز آرزوی توفیق را دارد و امیدواراست دغدغه مطبوعات استان نیز دغدغه منتخبین باشد.(ایل نیوز)
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8560
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما