چهارشنبه 18 دی 1392 - 19:18

نخستین واکنش ده‌نمکی پس از حادثه

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سریال “معراجی ها” در اولین اظهار نظر خود پس از این حادثه، شرح واقعه را توضیح داد.

 به گزارش بویر نیوز به نقل از  مهر، مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلم- سریال “معراجی ها” ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه این کار در جمع خبرنگاران گفت: روزهای پایانی فیلمبرداری “معراجی‌ها” است و ما در حال ضبط سکانس‌های جنگ این مجموعه بودیم. قرار بود امروز این بخش تمام شود. اما متاسفانه خودروی حامل مواد منفجره‌ای که برای استفاده در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی به کار می‌رود منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصص ترین افراد این حوزه و از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود و در زمان جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی مین و موانع جنگی تخصص داشت و تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی افزود: به هرحال این امر یک حادثه است و حادثه نیز هیچگاه خبر نمی‌کند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و 3 نفر دیگر از عوامل کار نیز جان خود را از دست دادند.

ده‌نمکی در پاسخ به این سوال که مواد منفجر شده از چه نوعی بودند، عنوان کرد: این موارد در تخصص ما نیست و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم و صحبت در این مورد در تخصص گروه‌ جلوه‌های ویژه است. درباره دلیل انفجار هم هنوز اطلاع دقیقی نداریم. اما از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر هستند و بزودی دلیل این حادثه را اعلام خواهند کرد.

همچنین هم اکنون اجساد کشته شدگان به پزشک قانونی منتقل شده است و مراسم تشیع پیکر آنها متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین تیم تهیه و تولید این فیلم هم اکنون در بیمارستان پیگیر وضعیت دو فرد حادثه دیده هستند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85200
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیننده گفت:

    اشکال نداره اقای ده نمکی بعدازاین جریان شروع کن به ساختن انفجاریها بعدش منفجریها رو بساز وبدشم خداکریمه یه موصوعی پیدامیشه

  2. نوی گفت:

    بابا دست بردارین از این اتش بازی ها.

  3. بیننده گفت:

    اخراجیها معراجیها انفجاریها منفجریها

دیدگاه شما