چهارشنبه 18 دی 1392 - 10:33
حدادیان

عصای «محمود کریمی» اژدهایی می‌شود که ریسمان جادوگران را می‌بلعد

سعید حدادیان تاکید کرد: عجیب نیست که رسانه‌های صهیونیستی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

خبرگزاری فارس: عصای «محمود کریمی» اژدهایی می‌شود که ریسمان جادوگران را می‌بلعد

به گزارش فارس، سعید حدادیان از مداحان اهل بیت (ع) در خصوص مسائل مطرح شده درباره حاج محمود کریمی متنی را به رشته تحریر درآورد. این متن که نسخه‌ای از آن در اختیار فارس قرار گرفت، به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه 19)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (1) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (2) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

1. سوره مبارکه قصص- آیات 9 و 10

2. سوره مبارکه شعرا – آیه 19

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85093
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیب گفت:

    سلام بر مداحان اهل بیت(ع)دسگیری عباس نصیبتان

    • رضا گفت:

      اگر در هر کشور دیگری وزیر یا رئیس جمهور چنین کار زشتی میکردند فورا با فشار مردم و افکار عمومی کنار می کشیدند. این مردک رفتارش سوئ استفاده از نام ائمه است. مگر مداحی صلواتی میکرده یا مفتی، پول میگیره مداحی میکنه. منتشو رو سر اماما میذارن ولی ایشون لابلای مداحی هاشون به نفع بعضی از جناحهها تبلیغ میکنه. وگرنه کسی دلش برای اماما نسوخته است.

    • علی گفت:

      افسوس . امثال تو آب به آسیاب قانون گریزان میریزند .طرف لباس افراد چاله میدونیها را میپوشد وکلت میبندد وروضه طفلان مسلم را هم میخواند

    • عضو هیات علمی گفت:

      واقعا اگه قضیه اسلحه درست باشه نظرم درباره محمود کریمی عوض میشه.یعنی ما که هفت تیر نداریم آدم نیستیم.یعنی ما که هفت تیر نداریم باید تو این موارد کشته بشیم.اصلا به فرض مجوزدار بودن حمل صلاح باید تو یه بگو مگوی معمولی ازش استفاده بشه؟شما رو به امام حسین قسم میدم فوری هر چیزی رو به اهل بیت ربط ندید و نگین چون کریمی مداح بوده اینارو بهش نسبت دادن.و وقتی هم که همه چی ثابت شد به امثال ما هم اطلاع بدین تا نسبت به این بنده خدا بدبین نباشیم.

  2. د گفت:

    بهتره احساساتی نشیم وبگذاریم قانون همه چیز را روشن کند

  3. زنگوایی گفت:

    جون خوت حاشیه نره!!الان تو محمود کریمینه با ی پیامبر مقایسه کردیه!!………………….ن!!حضرت عباسی تاییدکن

  4. ابو بشرا گفت:

    اصل اولیه قانون یکسان بودن آن برای همه افراد است . حاج محمود کریمی نه معصوم است
    نه پسر پیغمبر . اگر هم شهرت و پول و سرمایه ای بدست آورده از صدقه سر احترام مردم
    به نوکران اهل بیت است .

  5. ناشناس گفت:

    آقا سعید نکنه پای خودت هم گیره ؟ 
    یا دلت واسه مجوز اسلحه خودت می لرزه؟

  6. شیعه گفت:

    جناب مداح تو را بخدا بیش از به اسلام ودین وشیعه لطمه نزنید

  7. ناشناس گفت:

    هنوز اصل قضیه مشخص نشده اگه اوباش بودن وقصد تعرض داشت این حرکت رو هر کسی انجام میداد ولی اگه زن و شوهری بودن که کاملا مردوده. به هرحال باید تا اثبات اصل ماجرا در دادگاه از هر نوع قضاوتی پرهیز کرد

  8. فدایی رهبر گفت:

    متاسفم برای همه ، یه سوال از شما دارم اگر این اتفاق در ایران افتاده پس چرا این خبر رو اولین رسانه که پخش کرد VoA و BBc بوده ایا حکایت از سناریوی از پیش تعیین شده ندارد تا محبوبیت کسی رو که عمرش برای روضه امام حسین داده از بین ببره.

دیدگاه شما