چهارشنبه 18 دی 1392 - 2:20

پیش‌بینی بارش دوباره برف از هفته آینده در یاسوج

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهر یاسوج و سی‌سخت منتظر برفی دیگر در روز شنبه آینده باشند.

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی بارش دوباره برف از شنبه آینده در یاسوج

به گزارش بویرنیوز، ولی بهره‌مند در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در بارندگی چند روز اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین میزان مربوط به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در این استان بوده است.

کارشناس هواشناسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام بارندگی و میزان آن در چند روز اخیر استان ابراز داشت: بهمئی 47.8 میلی‌متر، یاسوج 41 میلی‌متر، دوگنبدان 26.8 میلی‌متر، دهدشت، 26.2 میلی‌متر، امام‌زاده جعفر 30.12 میلی‌متر، لنده 35.5 میلی‌متر، قلعه‌رئیسی 34 میلی‌متر، باشت 33 میلی‌متر، و چرام 30 میلی‌متر بوده است.

بهره‌مند ادامه داد: میزان عمق برف اخیر شهر یاسوج 20 سانتی‌متر و در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا 25 سانتی‌متر بوده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه با احتساب دو برف اخیر در استان عمق آن در گردنه‌های برفگیر 100 سانتی‌متر بوده است، افزود: در برف دوم عمق آن در گردنه‌ها 40 سانتی‌متر بوده است.

بهره‌مند در ادامه آمارهای هواشناسی خود بیان داشت: در طی دو روز آینده در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه پدیده غبار صبحگاهی را در استان خواهیم داشت که کاهش محسوس دما به دنبال آن خواهد بود و سطح جاده‌ها و معابر یخبندان می‌شود.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از روز جمعه 20 دی‌ماه سامانه بارشی فعالی وارد استان می‌شود، به پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای ابتدایی هفته جاری پرداخت و گفت: در مناطق گرمسیری از ساعت‌های اولیه این روز بارندگی را خواهیم داشت و در مناطق سردسیری هم ابتدا بارندگی و سپس در ساعات صبح تا ظهر روز شنبه پیش‌بینی بارش برف را داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ددن گفت:

    بیسواد

  2. ناشناس گفت:

    از بس شهردار قوي ي داريم برف هم بايد من سرمون بزنه

  3. ناشناس گفت:

    عجب پیش بینی هواشناسی داره یاسوج هر چی بگه برعکس میشه .. بگه برف بارون میاد خخخخخخخخخخخخ بگه هوا گرمه  سرده  مسخره بازی در اوردن 

دیدگاه شما