چهارشنبه 18 دی 1392 - 2:18

روز سرنوشت‌ساز فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

سرمربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج گفت: تیم امید شهرداری یاسوج در روز چهارم بهمن امسال با حمایت همه‌جانبه تماشاگران خود راهی لیگ برتر فوتبال کشور می‌شود.

خبرگزاری فارس: 4 بهمن روز سرنوشت‌ساز فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است

فضیل آشتیانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نتایج درخشان تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: نتایجی در این رده از فوتبال توسط تیم امید شهرداری یاسوج رقم خود که تا سال‌ها دست نیافتنی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج ادامه داد: این تیم توانست تنها با حمایت شهرداری یاسوج و بدون هرگونه حمایت دیگر از سوی مسئولان استانی، تیم‌های بزرگ فوتبال کشور در رده امیدها را با نتایج درخشان و گل‌های فراوان شکست دهد که نشان دهنده خلاقیت و شخصیت تیمی این مجموعه است.

وی افزود: تیم‌های بزرگی همچون کارون اهواز، صبای قم، شهرداری تبریز و سایر تیم‌های بزرگ متحمل شکست در برابر تیم ما شدند و تنها در تفاضل گل نتوانستیم در بازی‌های مرحله دوم به لیگ برتر صعود کنیم.

آشتیانی‌مقدم از تاریخ بازی پلی‌اف این تیم با مس کرمان گفت و متذکر شد: در روز 27 دی‌ماه در کرمان میهمان تیم مس هستیم و در روز چهارم بهمن با این تیم در ورزشگاه تختی یاسوج برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور رقابت خواهیم کرد.

وی با دعوت از حضور گسترده هواداران تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای حضور در ورزشگاه تختی این شهر در روز چهارم بهمن، عنوان کرد: به همت بازیکنان و به پشتوانه هواداران پرشور در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تیم کرمانی را با شکستی تاریخی بدرقه خواهیم کرد و جواز صعود به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور را کسب می‌کنیم.

این مربی جوان فوتبال کشور در پاسخ به این سئوال که چگونه با قاطعیت از پیروزی سخن می‌گویید، خاطرنشان کرد: اگر نتایج امسال تیم را مرور کرده باشید نیازی به تحلیل و پیش‌بینی بازی با مس کرمان نداریم هر چند که فوتبال و اتفاقات آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

آشتیانی، آینده فوتبال استان را متعلق به این مجموعه دانست و گفت: میانگین سنی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج سه سال از میانگین کشوری در این رده پایین‌تر است یعنی بازیکنان ما متولدین بین سال‌های 73 تا 75 هستند و برای دو سال آینده از آماده‌ترین تیم‌ها در رده امیدهای کشور محسوب می‌شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85045
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اروین گفت:

    انشاالله باغیرت بچه های لر این امر محقق بشه

دیدگاه شما