چهارشنبه 18 دی 1392 - 1:20

احتمال لغو واگذاری زمین سینما و ساختمان‌های خیابان قرنی / تعیین تکلیف زمین‌های تامین اجتماعی

شهردار یاسوج گفت: امیدواریم زمین‌های تأمین اجتماعی در مرکز شهر یاسوج هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند تا شهر از این وضعیت نامطلوب ظاهری خارج شود.

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: زمین‌های تأمین اجتماعی در دل شهر یاسوج نزدیک به سه هکتار است که برای تعیین تکلیف آن‌ها تاکنون جلساتی را با املاک و مستغلات تأمین اجتماعی کشور برگزار کرده‌ایم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ما به آن‌ها پیشنهاد داده‌ایم که این زمین‌ها را یا به شهرداری بفروشند، یا در آن ساخت و ساز کنند و یا اجازه دهند در آن کاربری موقت اجرا شود تا شهر از این حالت نامطلوب ظاهری خارج شود.

جاوید در ادامه به خانه‌های سازمانی مزایده‌ای شهرداری و انجام مزایده در دوره مدیریت قبلی شهرداری اشاره کرد و تصریح کرد: اگر تخلفی در این مزایده‌ها صورت گرفته باشد باید جلوی آن را گرفت.

شهردار یاسوج همچنین بیان داشت: در خصوص واگذاری زمین سینما به سرمایه‌گذار مشکلاتی وجود دارد و واگذاری ساختمان‌های خیابان قرنی نیز قابل بحث است و امکان لغو قرارداد آن‌ها وجود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    این سیستم اداره شهر که اینقر راحت به ساختمانهای تجاری مرکز شهر بدون پارکینگ به تعداد لازم مجوز ساخت و پایان کار می دهند شهر را به سمت نابودی می کشاند. و خیانت گذشتگان در این زمینه نابخشودنی است.
    شهری که حتی پیاده رو درست و حسابی نداره تیم فوتبال چند میلیاردی به چه دردش میخوره
    همه دست اندر کاران باید این خیانت را پاسخ دهند.

  2. مرضیه گفت:

    قضیه ساختمونای خ قرنی چیه؟؟؟!!! والله شهرماکلا بی دروپیکره.دردمون یکی دوتا که نیس.هرکی هرکاری دوس داره انجام میده وشهرمون به هرج ومرج افتاده. اگه توکاراتون یه ذره قانون واصول کارو رعایت کنین انقد خرابکاری به بارنمیارین.

  3. ناشناس گفت:

    جناب جاوید اینا همه اش لج و لجبازی است .در فکر اینده شهرداری باش به عقب بر نگرد .

  4. شهرساز92 گفت:

    باسلام انصافا اقای جاویدبرنامه های خوبی را دنبال می کند فقط می خواستم خدمتشان عرضی داشته باشم اونم اینکه اولین شخصی باشه که احترام برای حریم بشار قائل میشه و سنگ شکن شهرداری را به جای دیگری انتقال میده

دیدگاه شما