یکشنبه 15 دی 1392 - 20:30

بازی شهرداری یاسوج و نیروی زمینی تهران

دیدار دو تیم شهرداری یاسوج و نیروی زمینی تهران به علت وضعیت نامساعد جوی در یاسوج و یخ زدن زمین بازی لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور قرار بود دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه تختی یاسوج به میدان بروند.

با این حال بارش برف طی روزهای اخیر موجب شده بود تا زمین تختی از کیفیت نامطلوبی برخوردار بوده و امکان بازی وجود نداشته باشد.

این مسئله موجب شد محمد حسین زاهدی فر داور این دیدار پس از بررسی زمین حکم به لغو این بازی از هفته چهاردهم لیگ یک بدهد.

همچنین بارش برف و کولاک از ساعاتی پیش در یاسوج آغاز شده و به نظر می رسد این استادیوم طی روزهای آینده هم نتواند میزبان این دیدار باشد.

با این حال تصمیم به لغو این دیدار مسئولین نیروی زمینی را خوش نیامده و سرمربی این تیم از این مسئله انتقاد کرد.

سید وحید امیری گفته است: پس از بارش برف و در همان روز سه‌شنبه مسئولان باید اقدام به پاکسازی زمین می‌کردند که عدم این کار موجب شد به علت سردی هوا در یاسوج زمین یخ بزند.

وی افزود: نماینده فدراسیون قبل از آمدن ما به یاسوج به فدراسیون اعلام کرده بود که امکان برگزاری بازی وجود ندارد، اما فدراسیون در جواب گفته بود که باید داور بیاید و نظر خود را درباره امکان برگزاری بازی اعلام کند. حال اگر فدراسیون به نماینده خود اطمینان ندارد، چطور او را به عنوان نماینده خود در این بازی انتخاب می‌کند.

وی اظهار داشت: ما چهار ساعت و نیم در فرودگاه برای پرواز به سمت یاسوج معطل شدیم و هم‌چنین هزینه‌های زیادی را در راه این سفر متحمل شدیم که به راحتی هزینه‌ها نادیده گرفته می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84679
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما