یکشنبه 15 دی 1392 - 19:32

«بن لادن» در آمریکا زنده است

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد، آمریکایی ها، «اسامه بن لادن»، سرکرده سابق القاعده، را نکشته اند، بلکه او را ربوده اند و وی اکنون زنده است.«وانمود کرده اند زندگی اسامه بن لادن پایان یافته و جسد او را به دریا انداخته اند، امااو زنده است و نزد آمریکاست.»

به گزارش بویرنیوز به نقل از  شبکه خبر، عبدالله نفیسی در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: اکنون تشکیلات و گروهی یکپارچه به نام القاعده مانند زمان اسامه بن لادن وجود ندارد. من شک دارم که آمریکایی های او را کشته باشند بلکه بن لادن را ربوده اند و او اکنون زنده است.
وی افزود: عاقلانه نیست که کشوری مانند آمریکا یازده سال به دنبال فردی باشد و میلیاردها دلار برای یافتن او هزینه کند و سپس او را در یک اتاق پیدا کند و به قتل برساند.
النفیسی تأکید کرد: آمریکا بن لادن را ربوده است، اما برای ما چنین جلوه داده اند که زندگی او پایان یافته و جسد او را به دریا انداخته اند. به نظرم او زنده و نزد آمریکایی هاست.
این کارشناس سیاسی درباره علت اعلام مرگ بن لادن گفت: آمریکایی ها برای اینکه به رویکرد و خط مشی او در بین مردم پایان دهند، اعلام کرده اند که بن لادن در قید حیات نیست اما او زنده است. آنها برای بررسی پدیده القاعده و اسامه بن لادن، وی را زنده نگه داشته اند.
النفیسی تصریح کرد: القاعده کنونی، القاعده زمان بن لادن نیست و فرماندهی مرکزی آن متلاشی شده و اکنون به کانونی برای تفکر القاعده تبدیل شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84668
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما