یکشنبه 8 دی 1392 - 0:40

نشست خبری محرمانه ۱+۵ در کهگیلویه و بویراحمد !

عصر روز چهارشنبه  نشست به اصطلاح خبری مدیرکل ثبت احوال استان تنها با دعوت از تنها پنج نشریه! صورت گرفت.

به گزارش سایت استان، همان گونه که در عکس نیز مشخص است هیچ کدام از خبرگزاری ها و سایت های استانی به این نشست دعوت نشده بودند و نشریاتی که حضور داشتند کاملاً گزینشی انتخاب شده که هسویی آنها با تفکر سیاسی رئیس ثبت احوال کاملاً مشخص است.

IMG15034626 نشست خبری محرمانه 1+5 در ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد !

تنها مسولان و خبرنگاران نشریات طریق الوسطی، عصر انتظار، نسیم دنا، امید مردم و افکار مردم در این جلسه خبری بودند.

به نظر می رسد مسولان ثبت احوال، جامعه خبری استان را فقط این پنج نشریه می دانند و خبرگزاری ها و سایت های اینترنتی را در زمره رسانه های پر مخاطب و تاثیر گذار نمیدانند.

البته شاید این مسئولان کماکان به شیوه سنتی و قدیمی کار می کنند و هنوز با رایانه و اینترنت  آشنایی نداشته و از خبرگزاری و سایت بی اطلاع بوده و هنوز به سنت وفادار مانده اند! هر چند به نظر نمی رسد این گونه باشد چون شناسنامه های جدید به وسیله رایانه چاپ می شوند!!!

البته یک احتمال دیگر که مطرح است این است که شاید آمارهای این سازمان محرمانه است  و چون تفکر رئیس محترم ثبت احوال استان با هیچ کدام از خبرگزاری ها و سایت های استانی همسو نیست  و آنها را محرم نمی داند پس باید این آمارهای محرمانه!!! در اختیار افراد همسو قرار گیرد تا خدای ناکرده دشمنان کشور نتوانند از این آمارها سوء استفاده کرده و امنیت ملی کشور را خدشه دار کنند!!! هر چند در این راه خبرگزاری رسمی دولت هم نامحرم به حساب آمده است.

احتمال دیگری هم هست که رئیس محترم قصد داشته از شهرت مذاکرات ۱+۵ استفاده کرده و نسخه استانی آن را اجرا کند!

باید جایزه قلم طلایی را به پاس این هنرمندی و تیزهوشی و وقت شناسی به مسولان ثبت احوال به خاطر برگزاری این نشست خبری پنج نفره  اهدا کرد!!!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=83710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عاشق بویر نیوز گفت:

    آفرین بویر نیوز…نشون میده کارتو خوب انجام دادی که ازتون ترسیدن

  2. مظلوم گفت:

    بخدا شما این آقا رو نمیشناسین حالا ببین من کی به شما گفتم این آقا اونقده محکم و اعتماد به نفس داره که هزار بار گفته من به جلیلی رای دادم و 4 سال دیگه هم میزمو دارم گردن من کلفت تر از این حرفاس.عمرا هم به روحانی و این دارو دسته رای ندام و نمیدم

  3. 110 گفت:

    ازکی تا حالا دانشی خبرنگار شده؟

  4. ناشناس گفت:

    اصل رسانه های خبری استان همین ها هستن بقیه بقول معروف طایفه خورده هستن!!!!!!11

  5. مهدی گفت:

    به قول بزرگواری مورچه چیه که کله پاچش چی باشه ، ثبت احوال چه نشت رسانه ای میتونه داشته باشه اینم می خواد اظهار وجود کنه که بله منم یه روزی بودم .

دیدگاه شما