جمعه 13 مرداد 1391 - 9:25

ايران به هر گونه حمله احتمالي پاسخ خواهد داد

بویرنیوز:

نويسنده و تحليلگر سياسي ايراني بر حق جمهوری اسلامی ایران در دادن پاسخ به هر گونه حمله احتمالي دشمن و هدف قراردادن پايگاههاي آمريكا در منطقه و رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.

حسين رويوران در گفت وگو با شبكه خبري العالم، رزمايش اخير نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشانه اراده سياسي تهران دانست و گفت ايران با اين رزمايش‌ها پيام مي دهد كه در برابر هرگونه اقدام نظامی دشمن سکوت نخواهد کرد و حق دفاع در برابر چنين حملاتي را براي خود محفوظ مي داند.

وی تاکید کرد سفر ميت رامني نامزد حزب جمهوري خواه براي انتخابات رياست جمهوري آمريكا به رژيم صهيونيستي در چارچوب تبليغات انتخاباتي، جلب رضایت اين رژيم و جمع آوري كمك براي تبليغاتش صورت گرفت.

وي با اشاره گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران با غرب نیز گفت فضای مذاكرات هسته اي در استانبول مثبت بود، اما غرب آن را در بغداد و مسكو بنا به ضرورتهاي سياسي اش تغيير داد.

اين تحليلگر ايراني گفت: مشكل آن است كه غرب اموري را خارج از قوانين بين المللي و معاهده منع تكثير سلاح اتمي از ايران مي خواهد علاوه بر آنكه رفتارش با ايران نه قانوني بلكه سياسي است.

رويوران يادآور شد: سخنان اخير لئون پانتا وزير دفاع آمريكا به گونه اي بود كه گويي رژيم صهيونيستي قصد حمله به تاسيسات اتمي ايران را دارد اما آمريكا مانعش مي شود ولي همه ما مي دانيم كه اين سخنان عمدتا نمايشي است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما