جمعه 6 دی 1392 - 22:05

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از منطقه محروم زیلایی+تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همران مسئولان استانی و نماینده بویراحمد و دنا، از منطقه محروم زیلایی بازدید و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کرد.

خبرگزاری فارس: بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از منطقه محروم زیلایی+تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز به همراه هیئتی از مسئولان استانی از منطقه محروم زیلایی بازدید کرد.

این سفر که از ساعت 6 صبح جمعه ششم دی‌ماه تا عصر امروز صورت گرفت، استاندار و هیئت همراه از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.

در این سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات مردم را تک به تک شنید و برای رفع بسیاری از این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

سید موسی خادمی در این سفر از روستاهای پوله، موشمی‌ها و چاهن زیلایی و تعدادی دیگر از روستاها بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

یکی از موضوعاتی که مردم رضایت کاملی از آن داشتند مربوط به آب شرب روستایی بود که مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیر آب و فاضلاب روستایی استان به استحضار استاندار رساندند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر نسبت به موضوع طرح هادی روستایی دستورات لازم را صادر کرد.

یکی از موضوعاتی که مردم در این منطقه از استاندار خواستار بودند بحث تبدیل دهستان زیلایی به بخش بود که البته استاندار به مردم قول داد این موضوع را پی‌گیری کند.

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=83484
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 11 گفت:

    بیچاره این مردم که قربانی سیاست بازیها شده اند

  2. فك كنم گفت:

    فك كنم انتخابات نزديك شده

  3. دکتر از یاسوج گفت:

    استانداری لندکروز500میلیونی خریده برا چی؟ انوقت با این ماشین میرن سفر

  4. ناشناس گفت:

    این رونیز هم مربوط به اداره راه وشهرسازی هست

  5. مهرداد گفت:

    سال 90 بود تقریبا 9 یا 10 اسفند بود(مطمئن نیستم)یاسوج بودم،سوار تاکسی شدم در مسیر دو نفر که از سر و وضعشان هم معلوم بود حداقل از این لیسانس پلاسیتکی ها باشند داشتند با هم صحبت می کردند/یکیش گفت:لا اله الا الله دیدی زارع چه شامی پخش کرد موشمی،دیگری تایید کرد:واقعا زارعی ادم بزرگیه و ادامه داد:دیدی چقدر گوشت مردم بردن خونه علاوه بر شام خوردنشون.اولی استارت زد:گوشت که هیچ،برنج هم دانه بلند اسپانیایی.خدا حفظ کنه حاج زارع رو.دومی شروع کرد:هدایتخواه یه 10،20 رای داشت ولی با این شام یکپارچه زارع شد موشمی.
    اونوقت نفهمیدم موشمی چیه ولی فهمیدم قید مکانه،اما الان از این نوشته در دست این دو کودک فهمیدم موشمی روستایی از منطقه زیلایی است.و اکنون بار دیگر ان تفکر را تصدیق می کنم:حتما موشمی از عقب مانده ترین جاهای کره خاکیست.

دیدگاه شما