جمعه 13 مرداد 1391 - 9:12

ادعای عجیب استاندار کهگیلویه و بویراحمد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: در حالی که امروز مشکل لاینحل بیکاری به مانند سرطانی گریبان گیر جوانان استان شده است، مهندس اکبر نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مدعی شد که امسال در استان 15 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

اکبر نیکزاد پیش از ظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویر احمد، ضمن تاکید بر تحقق این میزان شغل تعهد شده، افزود: از مجموع 14 هزار و 971 نفر تعهد اشتغال امسال، تعداد هشت هزار و 545 نفر تاکنون به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: از این تعداد به 428 نفر مبلغی بیش از 12 میلیارد ریال برای ایجاد مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شده است.

نیکزاد اظهار داشت: امسال 91میلیارد تومان اعتبار نیز به توسعه و اشتغال در بخش کشاورزی استان اختصاص یافته که می‌تواند تحولی عظیم در امر اشتغال استان ایجاد کند.

وی عنوان کرد: مابقی اعتبارات سنوات سال‌های 84 تا 89 از محل بنگاه‌های زودبازده اقتصادی استان هم کاملا جذب نشده که می‌تواند در ایجاد اشتغال استان بسیارموثر باشد.

استاندار نسبت به جذب و پرداخت این اعتبارات از سوی بانکهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: همه باید برای رفع معضل بیکاری در این استان تلاش کنند.

نیکزاد همچنین همچنین نسبت به پرداخت 465مورد تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی تا دوماه آینده و تامین منابع ارزی کارخانه سیمان “سپوی” کهگیلویه تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: در تکمیل پرونده‌های بانکی و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اولویت با کسانی است که شرایط لازم را دارند.

اردلان زینل‌زاده از مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به پرداخت تسهیلات پرونده‌های تکمیل شده و بدون مشکل اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما