پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 8:41

کميته انضباطي ملوان و گهر را جريمه کرد

بویرنیوز:


 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي راي خود را در خصوص اتفاقات ديدار گهر دورود لرستان و ملوان انزلي در تاريخ 29 تيرماه 91، صادر کرد.کميته انضباطي پس از بررسي پرونده و مستنداتي که در اختيارش بود باشگاه ملوان انزلي را به دليل پرتاب نارنجک به وسيله تماشاگران اين تيم به داخل زمين و اقدام به زدن سوت‌هايي شبيه به صداي سوت داور بازي و همچنين درگيري با تماشاگران منتسب به تيم گهر، اقدام به پرتاب سنگ و اشيا و شکستن صندلي‌هاي ورزشگاه انقلاب کرج، به پرداخت پنج ميليون تومان جريمه محکوم کرد.


 کميته انضباطي هم باشگاه گهر درود لرستان را به دليل استفاده از الفاظ ناشايست، اقدام به درگيري با تماشاگران تيم مقابل و پرتاب سنگ و اشيا و آسيب رساندن به خودروهاي تيم ملوان، توسط طرفداران تيم گهر با اعمال تخفيف به دليل رفتار شايسته تماشاگران اين تيم در ديدار مورخ 3/5/91 مقابل راه آهن، به پرداخت پنج ميليون تومان جريمه محکوم کرد.


 همچنين باشگاه گهر بايد مبلغ چهار ميليون و سيصد هزار تومان خسارت وارد شده به اتوبوس تيم ملوان که با گزارش مراجع انتظامي تاييد شده است را هم پرداخت کند.


 لازم به ذکر است که هر دو تيم بايد نسبت به جبران خسارت وارده به ورزشگاه انقلاب کرج، که شامل 93 صندلي شکسته شده است اقدام کنند.


 راي صادره قابل تجديد نظر در کميته استيناف است.


 ديدار دو تيم در هفته اول ليگ برتر برگزار شد که تيم ملوان به برتري يک بر صفر رسيد.


نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8302
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما