پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 8:01

کدام یک از هم استانی ها به زندانیان نیازمند کمک کردند؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: روز سه شنبه در محل سالن اجتماعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد عاطفه موج می زد، ششمین جشن گلریزان ویژه کمک به زندانیان نیازمند و آبرمند به همت ستاد دیه استان و با حضور استاندار، ریاست کل دادگستری، عضوی از ستاد دیه کشور و جمعی از خیرین استان حضور داشتند،برگزار شد.

مراسم ساعت 6 عصر برگزار شد و جالب اینکه برخی از مادرانی که فرزند آنها در زندان بود خود را به جلوی دادگستری رسانده بودند تا شاید فرزند آنها نیز از نعمت عفو و آزادی برخوردار شود.

به گزارش  بویرنیوز در ابتدای مراسم دکتر جمادی رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان در سخنانی مجازات حبس را به عنوان بهترین مجازات دانست، وی تاکید کرد هدف اصلی از مجازات اصلاح مجرم و عبرت دیگران است و قطعا هدف این است که مجرم بعد از طی حبس به صورت سالم به آغوش جامعه بازگردد.

ریاست کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد ، البته ما در همه این سال ها در تلاش بودیم تا از قوانین حبس زدایی شود و از مجازات جایگزین استفاده شود و هدف در نهایت ایجاد امنیت پایدار در جامعه است، وی در ادامه به تشریح عملکرد ستاد دیه در طی 5 سال اخیر که خود او مسئولیت این سمت را داشت پرداخت.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مطالبی اذعان کرد باید مشکل زندانیان مالی را ریشه ای حل نمود و با زدن مثالی از قضیه بیمه بیشتر این موضوع را توشیح دادند، ولی در ادامه به بحث فعالان اقتصادی که امروز به دلیل بدهی زندان هستند اشاره کرد و گفت از این پس باید هم کار توجیه اقتصادی داشته باشد و هم در ادامه سرمایه گذار با پختگی عمل کند تا شاهد این مشکلات نباشیم.

وی با انتقاد از کسانی که به محض دریافت تسهیلات برای شروع کار اقتصادی برای خود ماشین چنید میلوینی می گیرند و چند ماه نگذشته از دادن قسط وام عاجز می شوند گفت باید تلاشمان این باشد تا از وقوع این موارد جلوگیری شود.

حواشی برنامه:

در ادامه مجری برنامه به قرائت کمک های خیران حاضر اشاره نمود که در ادامه آورده می شود

1)کشانی نماینده ستاد دیه کشور

2)سپاه فتح استان

3)فخرایی از هم وطنان خوزستانی

4)استانداری و خود استاندار

5)آرامش

6)نیک مرام

)کمیته امداد

8)آقای ترابی هم 230 میلیون تومان بدهی خود از زندانی را بخشیدند و هم کمک شایانی انجام دادند

9)دکتر دهراب پور

10)اعضای شورای شهر یاسوج

11)جوکار

12)جلالی مهر

13)خانم اکبری

14)بنیاد تعاون

15)مستوفی

16)کریمی نژاد

17)گشتاسبی

در ادامه مجری که بشدت روی مبلغ عظیم شفیعی نژاد تمرکز کرده بود بارها از پشت تریبون اعلام کرد که مبلغ کمک خود را بگویید، در همین حین عظیم شفیعی نژاد مدعی شد کمک من محدودیت بردار نیست، اما خودم باید به زندان بیایم و زندانی نیازمند را انتخاب کنم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری دلداده گفت:

    عظیم شفیعی اگرمرده کمک به برادرانش شعبان ورمضان بکند که به نان شب محتاجند اقای دهراب پور اگربرای اسم نیست کمک به پسر عمویش فضل اله دهراب پور وپسرش بکند که 3سال درزندان به علت بدهکاری به سر می برد

  2. یک ایرانی گفت:

    اقای شفیعی اگرراست می گویدچرادست رمضان وشعبان شفیع نزادرا نمی گیردکه برادران برحق ایشان هستند ووضع مالی انها زیرخط فقر میباشد اقای دکتر دهراب پوردرحال حاضر9جا ……………………..

  3. دلداده گفت:

    چرا نظرات رامنتشر نمی کنی بی کیفیت

  4. صباح گفت:

    دکتردهراب پور جرا به پسرعمویش که مدت 3سال درزندان به سر میبردکمک نمی کند…………………….

  5. حاجتی گفت:

    عظیم جان اگرکارخیری می کنی جان مادرت به حاج شعبان ورمضان بدبخت که به شام شب محتاجند کمک کن انگاه هم خدا هم خلق خدا از تو راضی هستنداینها برادران تو هستندوفقیرند

  6. در جواب ناشناس گفت:

    اسم ایشون جز 17 مورد نیست ضمنا فقط در دو مورد کمک کرده که هر جا هم میرسه پوزش میده

  7. سجاد گفت:

    وعده سر خرمنی بی
    سنگ بزرگ برای نزدن
    اینها مصادیقی از ضرب المثل های محلی در خصوص کارهای ایشان است
    قبلا هم در جمع خیرین حاضر شده بود و تنها کمکی نکرده بود بلکه گفته بود من می خوام بیمارستان احداث کنم!!!

دیدگاه شما