چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 20:08

نظر دکتر فیاض بخش در مورد نام استان

بویرنیوز: یك پژوهشگر وعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: توسعه نیافتگی كهگیلویه و بویراحمد ارتباطی با نام این استان ندارد.

1391/05/11 - 11:40

دكتر ‘ حسین فیاض بخش ‘ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی افرادی كه می گویند نام كنونی این استان سخت و ناشناخته است آیا به این فكر كرده اند كه در صورت تغییر نام استان 50 سال طول می كشد تا نام جدید شناخته شود.

وی بیان كرد: مشكلات اساسی این استان و عدم توسعه نیافتگی آن با وجود دارا بودن تمام منابع انسانی و خدادادی در حوزه های مختلف ارتباطی با نام استان ندارد.

فیاض بخش اظهار داشت: كسانی كه دلشان برای استان می سوزد دنبال رمز توسعه كه در تمام دنیا بستگی تام به استفاده از منابع انسانی ، نخبه ها و به عبارتی شایسته سالاری و تحول مدیریتی دارد باشند ، بروند نه اینكه به تغییر نام استان بسنده كنند.

وی عنوان كرد: باید به فكر اشتغال، مهار تورم ، رفاه و امنیت مردم باشیم نه اینكه با طرح مسائل غیر ضروری برای مردم دردسر جدید فراهم كنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8247
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آریا گفت:

    واقعا درود و یکصد آفرین به این سرمایه استان همیشگی کهگیلویه وبویراحمد،که واقعا با این بینش و بصیرتی که ایشون دارن واقعا کرسی مجلس ویا حتی یکی از پست های سطح بالای دولتی حق ایشون است.
    درود بر دکتر فیاض بخش

  2. ایمان ملایی بناری گفت:

    مهم تغیراندیشه هاست والا تغیر اسامی چه تاثیری دارد.

  3. سجاد گفت:

    درود بر دکتر فیاض بخش گل فرمودید.بابا  این استان با تغییر طرز تفکر وایده وها وشیوه عملی کردن نظرات ناب پیشرفت می کنه نه با تغییر نام.

دیدگاه شما