چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 15:56

تاریخ کلیه امتحانات دانشگاه پیام نور تغییر کرد.

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:

 تاریخ شروع  امتحانات ترم تابستان 91 دانشگاه پیام نور از روز 4 شهریورماه به روز 12 شهریور ماه 91 تغییر یافت و بدین ترتیب پایان امتحانات از 11 شهریور به روز  19 شهریور موکول شد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز دکتر رضا یوسف وند رئیس دانشگاه پیام نور استان اعلام کرد: شروع امتحانات ترم تابستانه از دوازدهم تا نوزدهم شهریورماه خواهد بود. وی با بیان اینکه این بخشنامه امروز و به دست ما رسیده و برای کلیه مراکز و واحدها لازم الاجراست افزود، در ساعت امتحانات هیچ گونه تغییری اعمال نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: به دلیل این تغییرات انتظار می رود، سیستم گلستان برای حذف و یا اضافه واحدهای ترم تابستان 91 برای دانشجویان پیام نور فعال شود.

دو خبر دیگر از دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز کهگیلویه و بویراحمد، دکتر رضا یوسف وند رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه از برگزاری ضیافت افطاری به همت دانشگاه پیام نور استان خبر داد. وی با اشاره به اینکه اين دانشگاه هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مراسم افطاری در دانشگاه می نماید اظهار داشت: امسال نیز همانند سالهای گذشته دانشگاه پیام نور استان در ماه ضیافت الهی مراسم با شکوه افطاری با شرکت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه همراه با خانواده محترم آنان جهت همدلی و در راستای ارزش نهادن به ضیافت الهی برگزار نمود.

دکتر رضا یوسف وند رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه نیوز:
دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول برگزاری امتحانات را در بین دانشگاه های پیام نور کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز کهگیلویه و بویراحمد، دکتر رضا یوسف وند ظهر امروز با اعلام این خبر گفت؛ دانشگاه پیام نور استان به همت و تلاش شبانه روزی مسئولین دانشگاه و همدلی و بسیج همگانی کادر برگزاری امتحانات در پایان یک ماه برگزاری آزمونها رتبه اول را  در بین دانشگاه های پیام نور کسب کرد.
وی با اشاره به کمبودهایی که در برخی مراکز و واحدها از نظر زیرساخت اینترنت و بعد مسافت وجود داشت و کمبود شدید نیروی انسانی و دیگر مشکلات به این مهم دست یافت.
یوسف وند با یادآوری این نکته که دانشگاه پیام نور دارای قوی ترین نیروها در برگزاری آزمون هاست گفت: برگزاری امتحانات پیام نور در سطح کشور، امسال با روندی متفاوت انجام شد.
به گفته دکتر یوسف وند بهره گیری از نیروهای جوان و دارای تحصیلات بالا علی رغم کمبود شدید نیروی انسانی نسبت به سایر استان ها در کسب این موفقیت موثر بود.
دکتر یوسف وند در پایان اظهار داشت: پیام نور کهگیلویه و بویراحمد دارای 9 مرکز واحد می باشد و این آمادگی وجود دارد که مجری برگزاری حساس ترین آزمون ها در سطح استان باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8238
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما