چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 13:28

اقدامات موثر ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان

بویرنیوز:

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 140 زندانی که عمدتا دارای جرایم غیرعمد هستند در این استان برای آزادی به کمک خیرین نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه کهگیلویه و بویراحمد، علی جمادی که در ششمین جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند سخن می‌گفت، با بيان اينكه زندانیان آبرومند و نیازمند جرايم غیر عمد مستحق مجازات حبس نیستند، تصريح کرد: از ابتدای سال 90 تا پایان تیرماه سال جاری 380 فقره پرونده در زمینه کمک به زندانیان آبرومند و نیازمند تشکیل شده که در این مدت 318 نفر تسهيلات دريافت کرده‌ و آزاد شده‌اند. کل مبلغ در این خصوص 13 میلیارد و 888 میلیون تومان بود که در دو قسمت آزادسازی و گذشت شکات در زندان مرکزی یاسوج و زندان گچساران پرداخت شد.

وي ادامه داد: در این مدت رضايت شكات را نسبت به هشت میلیارد و 616 میلیون تومان از بدهي زندانيان، جلب و یک میلیارد تومان کمک نیز جمع‌اوري کردیم.

مديرعامل ستاد ديه استان كهگيلويه و بويراحمد با بیان اینکه چهار میلیارد و 110 میلیون تومان از محل کمک خیرین و دولت تامین شد، افزود: 162 میلیون تومان وام به صورت قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌ایم.

جمادي اظهار كرد: در سه ماهه اول سال 91 توانستیم 77 نفر از زندانیان جرايم غیر عمد نیازمند و آبرومند را از منابع در اختیار ستاد دیه با 929 میلیون تومان آزاد کنیم.

به گزارش ايسنا، 248 میلیون و 400 هزار تومان به صورت بخشش و 108 میلیون تومان به صورت نقدی و تعهدی از سوی خیرین استان، كمك‌های مالی برای آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند جرايم غیر عمد استان كهگيلويه و بويراحمد در جشن گلريزان بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8233
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما