سه شنبه 10 مرداد 1391 - 14:03

نامه سرگشاده تاجگردون به احمدی نژاد

پایگاه خبری بویرنیوز: غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با توجه به نابسامانی‌های اقتصادی و جلوگیری از التهاب بیشتر در نهادهای کارشناسی و سیاست‌گذار در قالب نامه‌ای به رییس‌جمهور از وی خواهم خواست تا حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را به ارزیابی کارشناسان اقتصادی بگذارد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای احمدی‌نژاد جسارت زیادی دارد لذا در قالب این نامه نیز از وی خواهم خواست با نشان دادن جسارتش و بررسی مجموع اتفاقات و عملکردهای پس از حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشتباه بودن یا نبودن حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بپذیرد و در صورت اثبات اشتباه بودن این تصمیم با شجاعت و جسارت این سازمان را مجددا احیا کند.

وی با اشاره به محورهای نامه‌اش به احمدی‌نژاد گفت: در این نامه از رییس‌جمهور خواهم خواست تا با ابعاد دیگری وارد موضوع شود و با تعیین کارگروهی این تصمیم خود را به ارزیابی کارشناسان اقتصادی بگذارد؛ ارزیابی تصمیمات و سیاست‌ها در جهان رسم است ولی در ایران چنین چیزی رسم نیست.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به انتقادات رییس‌جمهور به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سابق گفت:‌ اگر رییس‌جمهور اعتقاد دارد طراحان سازمان مدیریت یا کارشناسان این سازمان ایراد داشتند باید بپذیرد که هر انسانی جایز‌الخطا است و ممکن است حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از نظام تصمیم‌گیری کشور به دلیل قطع حلقه کارشناسی کشور، تصمیم اشتباهی بود.
تاج‌گردون، قانع شدن رییس‌جمهور از بازنگری در حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را شرط لازم برای احیاء نظام کارشناسی کشور دانست و افزود: تا زمانی که آقای احمدی‌نژاد در این باره قانع نشود هیچ کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد

تصویر کامل نامه مذکور بشرح زیر در اختیار ملت شریف قرار می گیرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8109
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما