سه شنبه 10 مرداد 1391 - 10:34

رکوردار گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز: با كمال تاسف بايد گفت تا کنون هیچ مسئولی به اين ورزشكار شايسته استان توجه اي نكرده و صدا و سيماي استان يك بار هم موفقيت هاي او را رسانه اي نكرده است .

يك جوان ورزشكار گچساراني استان كهگيلويه و بويراحمد ركوردار در چند حركت ورزشي در ورزش هاي رزمي در جهان است و اين در حالي است كه حتي برخي مسئولان و رزشي استان از اين مسئله بي اطلاع و غافل هستند !!سید محمد کشاورز جوان رزمی کار گچسارانی است که میتواند دست به کارهای خطرناکی بزند که کمتر کسی در جهان جرات انجام آنها را دارد.
این جوان 20 ساله می تواند با ضربه سر 43 عدد سنگ تراورتن به قطر هركدام سانتیمتر را در هم بشکند كه با استفاده از تمرکز این کار خطرناک را بخوبي انجام مي دهد .
كشاورز بجز این رکورد جهانی دارای رکورد دیگری در جهان نیز می باشد. این جوان می تواند 6 جدول بتنی که هر کدام 80 کیلو وزن دارند را روی شکم خود با پتک 20 کیلوی خرد کند در صورتی که رکورد قبلی متعلق به اقای ایرانی بود که توانسته بود 3 جدول 80 کیلوی را خرد کند.
این جوان هم استانی تنها جوانی در استان است که عضو سازمان جهانی دفاع شخصی بوده و زیر نظر بزرگترین اساتید دنیا از جمله استاد دکتر ولید قصاص از لبنان، استاد دونالد چانگ از هنگ کنگ ، استاد راجلیو سولار از فلیپین ، استاد کارستندام از دانمارک دوره دیده و مدارک فدرال را کسب نموده ایشان قهرمان چندین دوره مسابقات دفاع شخصی کشور نیز می باشند .
با كمال تاسف بايد گفت تا کنون هیچ مسئولی به اين ورزشكار شايسته استان توجه اي نكرده و صدا و سيماي استان يك بار هم موفقيت هاي او را رسانه اي نكرده است .
وي بدون هیچ حمایتی از طرف مسئولین شهرستان و استان همچنان هم بدنبال رکورد های جدید و قهرمانی های جدید است تا بتواند نام استانش را در تمام دنیا به گوش همه برساند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8096
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما