سه شنبه 10 مرداد 1391 - 10:24

دو خبر از خدمات کمیته امداد استان

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:

221مددجوی كمیته امدادامام (ره) شهرستان گچساران زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

کهگیلویه و بویراحمد  – مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان گچساران گفت: در راستای توانمندسازی و حمایت از افراد تحت پوشش، 221 نفر از مددجویان واجدشرایط این شهرستان زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند .

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امرالله فروزنده با بیان اینکه تأمین آینده مددجویان تحت حمایت، از اهداف این نهاد است، افزود: تعداد 131 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر 55 سال و 90 نفر از صاحبان طرح های اشتغال زایی و خودکفایی واجد شرایط این طرح شدند.

فروزنده اظهار داشت: با توجه به راهبرد این نهاد حمایتی در خودكفا كردن و دریافت مستمری پس از توانمندی و خارج شدن مددجویان از زیر پوشش بعد از دوران از كارافتادگی و بازنشستگی، طرح بیمه اجتماعی برای این قشر آسیب پذیر جامعه كارساز است.

وی همچنین با اظهار امیدواری از اینکه با اجرای این طرح ها گامهای مؤثری برای تأمین آتیه مددجویان برداشته شود، گفت: در شهرستان گچساران دو هزار و  600 خانوار مددجو تحت پوشش و حمایت این نهاد هستند  كه در  یك هزار و 700 خانوارآن، زنان سرپرست خانوار هستند .

و خبر دوم اینکه:

بهرمندی 1475نفرازخدمات درمانی کمیته امدادامام خمینی شهرستان  بهمئی

کهگیلویه وبویراحمد – به گزارش اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان مدیرکمیته امدادامام خمینی (ر)شهرستان بهمئی ازبهرمندی 1475خانوارازمددجویان تحت حمایت وخدمات گیرندگان موردی ازخدمات درمانی درسال 1390خبرداد.

محمدمحمدی گفت : این خدمات شامل، خدمات ویژه ،خسارات متفرقه ،بهداشت دهان ودندان ،سرویس بهداشتی وکالای اموزشی  می باشد.

وی درادامه خاطرنشان کردکه کل  مبلغ هزینه شده در این خصوص637میلیون و900هزارریال است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما