سه شنبه 10 مرداد 1391 - 9:37

حق لرها در تهران پایمال شد !

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: در نبردی از هر جهت نابرابر که شب گذشته میان لرهای لرستانی و کهکشانی های تهرانی انجام شد در حالی که گهر زاگرس لایق برتری بر پرسپولیس پر ستاره و پر طرفدار تهران بود متاسفانه با بی رحمی فوتبال و البته اشتباه مسلم داوری نتیجه ای جز مساوی رقم نخورد.

نا برابری های زیادی که در این بازی وجود داشت مانع از آن نشد تا تنها تیم لرها در لیگ برتر مقابل حریف قدر تهرانی خود سر خم کند.

در این بازی که به ظاهر گهر زاگرس میزبان مسابقه بود و میزبانی خود را نه با همراهی طرفداران خود بلکه تنها با رنگ پیراهن در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار کرد تا اینبار در مسابقات ورزشی هم شاهد کمبود امکانات در استان لرستان و سایر استان های لر نشین باشیم و در اقدامی عجیب بازی در خانه تیم میزبان برگزار شد چرا که درودی ها شرایط میزبانی این مسابقه را نداشتند.

در این بازی که مجموع هزینه های تیم گهر شاید به قیمت چهار مهره پرسپولیس و البته بی ام وی کریم انصاری فر هم نرسد شاهد درخشش تیم گهر زاگرس بودیم و اگر این نابرابری به اینجا ختم نمی شد و بازیکنان خوب و بی ادعای گهر از حداقل سرمایه خود که همان حمایت تماشاگرانشان بود برخوردار بودند شاید به راحتی و بدون اما و اگر سه امتیاز را می گرفت و هوادارن پرسپولیس کهکشانی را در ورزشگاه و در پای تلویزیون مبهوت بازی خوب خود می کردند.

اما با همه این تفاسیر سه امتیاز شیرین و به حق گهر بخاطر اشتباه داوری و اعلام نکردن سوپر گل محمد پروین  به یک امتیاز تبدیل شد تا سرخپوشان پایتخت که در این بازی در تهران سفید پوشیده بودند دست خالی به خانه بر نگردند.

دو امتیازی که در این بازی گهری ها از دست دادند بی شک در پایان فصل برای این تیم خیلی حائز اهمیت خواهد بود که امیدواریم دیگر اشتباهاتی اینچنینی برای این تیم خوب اتفاق نیفتد.

همچنین گهری ها که در این دیدار بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیت های مناسبی نیز بودند یک صحنه مشکوک به پنالتی هم برایشان رقم خورد تا تورج حق وردی به سادگی از کنار آن هم بگذرد و باید منتظر عادل فردوسی پور بنشینیم تا در برنامه نود این صحنه را هم بررسی کند.

گفتنی است فردوسی پور که این روزها به خاطر مسابقات المپیک در لندن بسر می برد در حاشیه گفتگو با نوشاد عالمیان به گل گهر اشاره کرد و گفت: ” توپ نیم متر از دروازه گذشت داور ندید حالا داور پینگ پنگ 15 سانتی متر رو دیده باشه خیلی عجیب نیست.”

آرزوی موفقیت برای این تیم خوب لرها داریم و امیدواریم مسئولان هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات آن اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ali گفت:

    لطفا در مورد تاریخچه خود و فارسها توضیح دهید

  2. ali گفت:

    لر بودن لیاقت میخواد

  3. لرستان گفت:

    لر یک تاریخ کهن ویک اعتبار جاودانه است طبیعیست برخی خودباخته ها ارزش این را ندارند وخود را اویزان فارس ها می کنند.فارسها از افغانستان امده اند وامپراتوری هخامنشی وساسانی از لرستان وبختیاری برخاسته اند همین حالا هم مردم استان فارس بالای 90 درصدشان گویش لری دارند که صدا وسیما به ان می گوید گویش محلی چون نمی خواهد اکثریت لر را بپذیرد…همه بدانند لرستان نصف ایران است

  4. سی سخت گفت:

    ما لر هستیم و به لر بودنمون افتخار میکنیم.

  5. سلام مادروديها لر هستيم نه بختياري،چرامارو به بختياري ها که دورودو بهم ريختن ميچسبونيد که اين کارشون باعث شد بازي مهم پلي آف رو به بروجرد بد گفت:

    gahar

  6. سلام مادروديها لر هستيم نه بختياري،چرامارو به بختياري ها که دورودو بهم ريختن ميچسبونيد که اين کارشون باعث شد بازي مهم پلي آف رو به بروجرد بد گفت:

    gahar

  7. سلام مادروديها لر هستيم نه بختياري،چرامارو به بختياري ها که دورودو بهم ريختن ميچسبونيد که اين کارشون باعث شد بازي مهم پلي آف رو به بروجرد بد گفت:

    gahar

  8. سلام مادروديها لر هستيم نه بختياري،چرامارو به بختياري ها که دورودو بهم ريختن ميچسبونيد که اين کارشون باعث شد بازي مهم پلي آف رو به بروجرد بد گفت:

    gahar

    • بختیاری گفت:

      آقا یا خانم gahar
      کسی منکر لر بودن دورودیا نیست اما شما هم لر نیستید و در پی تفرقه اندازی هستید …….. مثل شما هستند که باعث بوجود آمدن کدورت و ناراحتی بین بعضی از مردم میشوند، بختیاریها لر بزرگ هستند و مابقی لرها نیز لر کوچک خوانده میشوند و 80درصد جمعیت شهرستان دورود بختیاری (لر بزرگ) هستند و… اگر حرکت چند جوان که شاهد بی حرمتی از جانب عده ای……دند که چندین ماه با احساساتشون بازی کردند و این قوم با نجابت و غیور را با الفاظ زشتی که تنها بر زبان …………. جاری میشود را دیدند و شنیدند و تحمل کردند تا اینکه بالاخره کاسه صبرشون لبریز شد و جواب آن بی خردیها را دادند را به حساب تمام بختیاریها بگذاریم پس باید نتیجه بگیریم که شما هم باید نماینده و الگوی قومتون ( معلوم نیست چه قومی؟) باشید در صورتی که در واقع چنین نیست و حتی در درون یک خانواده که کوچکترین تشکل اجتماعیه افراد با هم از لحاظ فکری و رفتاری یکی نیستند و به ازای تمام چند میلیارد نفر روی کره زمین تفکرات متفاوت وجود دارد و وجه مشخصه انسانها از سایر موجودات اینه که با تفکرات متفاوت و تنوع سلایق و نیاز ها میتونند در کنار هم زندگی کنند یعنی علیرغم تضارب اندیشه ها، زندگی اجتماعی داشته باشند و اینو بی خردانی مثل تو درک نمیکنند
      در پایان بنده حقیر از مسئولین این سایت تقاضا دارم چنین نظراتی را که باعث توهین به قومیت ها میشه را منتشر نفرمایند چرا که دیوونه ای سنگی تو چاهی میندازه که صد عاقل توان بیرون آوردن اونو ندارند و بجای اینکه بتونیم در سطحی وسیع باعث اتحاد آحاد لر ها بشویم وضع را از اینی که هست خرابتر هم میکنیم
      با آرزوی بهروزی یرای تمامی لرزبانان و غیر لر زبانان.

  9. اینقدر با ترک و لر شوخی کنید تا از خنده بمیرید ولی اینو یادتون باشه یه روزی این خنده براتون گرون تمومه بشه بهتره برید تاریخ بخونید تا بفهمید ج گفت:

    فرزند واقعی ایران

  10. لادن خورشیدوند گفت:

    چی مگه لر بودن بده من یکی به لر بودن خدایی افتخار می کنم دلتونم بخواد لر باشد لر بودن خودش افتخار دارد درود بر هرچی لر

دیدگاه شما