سه شنبه 10 مرداد 1391 - 7:36

تیم فوتبال شهرداری یاسوج لیگ برتری بسته شد

بویرنیوز»:

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با مژده به هواداران این تیم گفت: سرانجام با همت مدیرعامل این تیم و همکاری شورای شهر یاسوج، تیم فوتبال شهرداری یاسوج با جذب بازیکنان مورد دلخواه لیگ برتری بسته شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری یاسوج لیگ برتری بسته شد

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از جذب بازیکنان مورد نظر خود برای قدم گذاشتن در رقابت‌های امسال لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: خوشبختانه با درایت شهردار ورزش‌دوست شهر یاسوج و مدیرعامل این تیم و همراهی و همکاری شورای اسلامی این شهر، بازیکنان مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت جذب کردیم.

مدیرعامل شهرداری یاسوج با جذب بازیکنان توانمند گل کاشت

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: با اتکا به الطاف پروردگار و پشت گرمی به حمایت همه‌جانبه هواداران خود، ضرب‌المثل معروف ایرانی که می‌گوید “گر صبر کنی ز غوره حلواسازی برای ما مصداق پیدا کرد”.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور ادامه داد: شهرداری یاسوج در مقایسه با سایر تیم‌ها از بضاعت مالی کمتری در لیگ دسته اول فوتبال کشور برخوردار است که بر همین اساس ما تا آخرین روزهای یارگیری صبر کردیم ولی با مساعدت شهردار و لطف شورای شهر به هر آنچه که می‌خواستیم، دست یافتیم.

غدیری گفت: تیم‌هایی همچون شهرداری تبریز و سایر تیم‌های لیگ دسته اول بازیکنان لیگ برتری با قیمت‌های بالا جذب کردند که در یک قلم تیم شهرداری تبریز مبلغ 230 میلیون تومان با شیث رضایی قرارداد بست.

وی افزود: سایر تیم‌ها نیز دست کمی از شهرداری تبریز نداشتند و بیشتر آنها بازیکنانی با رقم‌های بالاتر از 100 میلیون تومان به خدمت گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه به جذب هشت بازیکن مورد دلخواه خود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با یاری و کمک مسئولان شهرداری به خصوص مهندس نگین‌تاجی توانستیم بازیکنانی جذب کنیم که به حتم با وجود آنها و حمایت‌های هواداران خواهیم توانست خود را به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال کشور معرفی کنیم.

شهرداری امسال مشکل پیستون ندارد

غدیری در ادامه با نام بردن از بازیکنان جذب شده اظهار داشت: وحید کامیار و اتابک نمازی از بازیکنانی هستند که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و امسال در کنار تیم ما خواهند بود.

وی افزود: در ادامه روند جذب بازیکنان مورد دلخواه خود وحید جعفری را از اتکا گرگان، فرهاد بوستانی از باشگاه کاوه تهران، مهدی آقامحمدی از نفت تهران و علیرضا قاسمی را از کاوه تهران جذب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه مصطفی چراغی از تیم فولاد یزد به این تیم پیوسته اظهار کرد: تنها به دنبال جذب یک هافبک کارآمد هستیم و به مانند سال قبل مشکلی در زمینه پیستون‌های تخصصی نخواهیم داشت.

غدیری از میلاد جعفری به عنوان پیستونی یاد کرد که مورد توجه تیم‌های صبای قم و فجر سپاسی شیراز قرار گرفته بود و در ادامه گفت: ما با حفظ این بازیکن خسرو پیروزان را نیز از باشگاه ایرانجوان بوشهر گرفتیم و در پیستون راست نیز بازیکنان ارزنده‌ای چون علی ابوالفضلی و فرشاد علی‌پور را در این فصل خواهیم داشت.

خط حمله کارآمدی خواهیم داشت

وی به خط حمله این تیم نیز اشاره کرد و افزود: مصطفی چراغی را در خط حمله به عنوان سانتر فروارد خواهیم داشت و در پشت این مهاجم، دو مهاجم کارآمد و تیزچنگ همچون علیرضا قاسمی و فرهاد بوستانی را خواهیم داشت که بوستانی به همراه سایپا تهران سابقه حضور و بازی در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به دو دروازه‌بان جذب شده از سوی این تیم اشاره کرد و گفت: وحید کارگر از نفت مسجد سلیمان و علی اسدی از پیام شیراز جز دروازه‌بانان خوب کشور هستند که به تیم شهرداری یاسوج پیوستند.

غدیری با ابراز این سخن که با این تیم به حتم هیچ رقیبی در یاسوج در امان نخواهد بود و حریف سختی برای رقیبان خود هستیم، افزود: در جام حذفی نیز با همه توان و قدرت خود شرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به جز موفقیت در خرید بازیکن در جذب مربی بدنساز نیز خوب عمل کردیم و با اتکا به وجود چنین مربی بدنسازی قصد شرکت در جام حذفی را داریم، افزود: یدالله صادقی از بهترین مربیان بدنساز کشور است که سابقه کار در تیم حتی امارات، فجر و برق شیراز را داشته و 13 سال در لیگ برتر حضور داشته است را جذب کادر فنی کردیم.

بازیکن بالای 60 میلیون نداریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه با قدردانی دوباره از نگین‌تاجی مدیرعامل این تیم به دلیل بستن یک تیم قدرتمند برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور به حضور این بازیکنان در یاسوج اشاره کرد و گفت: در انتهای همین هفته اردوی 10 روزه‌ای را در اردبیل برگزار خواهیم کرد و در آنجا با سه تیم خوب گسترش فولاد تبریز، منتخب آستارا و ذوب‌آهن اردبیل بازی دوستانه خواهیم داشت.

غدیری با بیان اینکه با مساعدت شورای شهر و همت مدیرعامل این تیم مبلغی به اعتبارات این تیم افزوده شد، تصریح کرد: بر خلاف تیم‌های دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور بازیکنی که بالاتر از 60 میلیون تومان دستمزد داشته باشد در این تیم نداریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما