دوشنبه 9 مرداد 1391 - 7:13

عزل یک دهدشتی، عامل گرانی و کمبود مرغ در کشور!

پایگاه خبری بویرنیوز:

نماينده شهرضا افزايش قيمت مرغ در كشور را بركناري مدير سابق شركت پشتيباني امور دام و انتصاب يك فردي ناتوان در اين شركت دانست و گفت: نمايندگان خواستار عزل مدير جديد و ابقاي مدير قبلي در اين شركت هستند.

عوض حيدرپور روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاين با اشاره به افزايش قيمت مرغ در كشور گفت: شركت پشتيباني امور دام توليد و تأمين كننده گوشت قرمز و مرغ در كشور است و همچنين تأمين كننده نهاده هاي دامي و طيور در كشور مي باشد.

«اين شركت زير نظر وزارت جهاد كشاورزي بود اما مسئولين آن را از اين وزارتخانه منتزع و آن را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ملحق كردند.»

وي افزود: گردش تجاري مجموعه اين شركت بسيار زياد و عظيم بود به گونه‌اي كه جريان و حلقه انحرافي به دنبال دست انداختن بر اين منبع عظيم مالي و پر سود بود.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تأكيد كرد: نتيجه اقدامات جريان و حلقه انحرافي اين شد كه كارشكني هاي زيادي را بر سر راه اين شركت به وجود آوردند تا آنجا كه مدير متعهد و رزمنده دوران دفاع مقدس را از اين شركت بركنار و فردي خارج از اين شركت را به عنوان مدير منصوب كردند.

حيدرپور تأكيد كرد: اشكالات به وجود آمده در اين شركت ناشي از طمع جريان انحرافي براي دستيابي بر فرصت‌هاي موجود در فضاي پيش آمده بود.

وي افزود: برخي از نمايندگان مجلس نسبت به قضاياي اين شركت و بركناري مدير آن و انتصاب فردي ناتوان بر آن اعتراض كرده و انتقادات خود را به وزير صنعت، معدن و تجارت منتقل كردند و خواستار بركناري مدير جديد شدند.

«وزير صنعت معدن و تجارت بايد مدير فعلي را عزل و مدير قبلي را بر سر كارش برگرداند. همچنين نمايندگان خواستار ملحق شدن اين شركت به وزارت جهاد كشاورزي هستند.»

حيدرپور افزود: اگر نوسانات بازار گوشت و مرغ كنترل نشود همه افرادي كه در اين قضيه دخيل هستند بايد پاسخگو باشند و نمايندگان نيز در اين زمينه سكوت نخواهند نكرد.

گفتنی است مدیر عامل سابق دام و طیور کشور صدراله دولت از نیروهای موحد بود که چندی پیش توسط غضنفری از مسئولیت برکنار شد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما