دوشنبه 9 مرداد 1391 - 6:47

باز هم تاجگردون انتخابات را برد

بویرنیوز:

نمایندگان مجلس 15 عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجراي اصل 44 قانون اساسی را انتخاب کردند.
به گزارش دنیای اقتصاد، در جلسه علنی روز گذشته بیش از 30 کاندیدا برای عضویت در کمیسیون حمایت از تولید ملی و پیگیری و نظارت بر سیاست های اصل 44 قانون اساسی کاندیدا شدند که نمایندگان مجلس 15 نفر را به عنوان اعضای این کمیسیون ویژه برگزیدند.

براین اساس جعفر قادری، احمد توکلی، مسعود میرکاظمی، حمیدرضا فولادگر، الیاس نادران، حسین ذوالانوار، هادی قوامی، غلامرضا تاجگردون، بهروز نعمتی، نادر قاضی‌پور، محمدرضا پورابراهیمی، رضا عبداللهی، اسماعیل جلیلی، غلامرضا نوری و محمد سقایی انتخاب شدند.
دو ناظر مجلس در هیات واگذاری
در جلسه علنی روز گذشته، همچنین، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار و علی علی‌لو نماینده شبستر به عنوان اعضای ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌های بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی انتخاب شدند.
سه عضو شورای عالی اصل 44
بهارستان‌نشینان همچنین سه نماینده مجلس را برای عضویت در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 انتخاب کردند. براین اساس، حمیدرضا فولادگر، نماینده اصفهان، شمس‌الله بهمئی نماینده رامهرمز و محمد رجایی نماینده گناباد انتخاب شدند.
ناظران مجلس در شورای عالی اداری
نمایندگان مجلس همچنین امیر حسین قاضی‌زاده و اسماعیل جلیلی را به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی اداری موضوع ماده 114 قانون مدیریت خدمات کشوری انتخاب کردند.
ناظران مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما
مجلس همچنین بیژن نوباوه و رمضان شجاعی کیاسری را به عنوان اعضای ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب کرد. باقری بنابی، قاسم جعفری، جلیل جعفری،‌ ‌موسوی اصل و سیدباقر حسینی از دیگر کاندیداهای عضویت در این شورا بودند که نتوانستند رای لازم را کسب کنند. پیش از این علی مطهری و رمضان شجاعی کیاسری اعضای ناظر در این شورا بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7997
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما