یکشنبه 8 مرداد 1391 - 7:25

تنها مدیر اصلاحاتی، اصولگرای استان کیست؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: در استان کهگیلویه و بویراحمد رسم بوده و هست که وقتی راستی ها به قدرت می رسیدند، تا جای ممکن تمام مدیران قبل از خود را در استان عوض می نمودند و در مورد اصلاح طلبان نیز این قضیه صادق بوده است.

اما در این میان یک نفر هست که بدون آنکه موضع تند اصولگرایی یا موضع اصلاح طلبی داشته باشد در هر دو طیف از جایگاه و منزلت برخوردار بوده و همواره در پست های کلیدی به کار گرفته شده، فی الواقع او تنها اصولگرا، اصلاح طلبی است که توانسته در همه دوره ها از صندلی مدیریت برخوردار باشد.

او کسی نیست نیز جز آزاده جنگ تحمیلی و مهندس مکانیکی که در دوران اصلاحات سالها بر صندلی مدیریت سازمان صنایع و معادن استان نشست و پس از اتمام دوره سید باقر موسوی در مجلس، این بار نوبت هدایت خواه بود تا از توانمندی این مدیر استفاده کند و اداره تعاون و استاندارد را به وی بسپارد.

حضور مهندس نیکزاد نقطه عطفی برای ایشان محسوب می شود چرا که وی توانست سکان معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را به عهده بگیرد.

شک نیست که اقبال هر دو طیف از ایشان دلیلی جز توانمندی های فردی و مدیریتی و داشتن خط فکری بدون از تعصب و سیاست زدگی نخواهد بود، وی بدون موضع گیری خاص در مسائل حزبی توانسته فقط با تبعیت از ولایت فقیه به این جایگاه رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7917
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما