یکشنبه 8 مرداد 1391 - 6:46

امنیت در برخی اماکن ورزشی دهدشت حاکم نیست

بویرنیوز: 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: متأسفانه در برخی سالن‌های ورزشی از جمله سالن ورزشی شهید باهنر دهدشت دچار نبود حاشیه امنیت برای ورزشکاران به خصوص نوجوانان و نونهالان هستیم.

خبرگزاری فارس: امنیت در برخی اماکن ورزشی دهدشت حاکم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی برومند عصر شنبه در حاشیه نشست شورای مبارزه با با مواد مخدر شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: نقش ورزش در جلوگیری از ورود به ورطه اعتیاد بر کسی پوشیده نیست و معمولا کسانی سراغ اعتیاد و مواد افیونی می‌روند که از ورش و تحرک بدنی گریزانند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به نقش ورزش در ایجاد روحیه نشاط و از بین بردن افسردگی گفت: ورزش می‌تواند با افزایش روحیه شادی و نشاط، افسردگی را در فرد کاهش داده و موجب تسری نشاط و افزایش انگیزه به بدنه جامعه شود.

برومند افزود: یکی از راه‌های افزایش این شور و نشاط  اجتماعی تجهیز پارک‌ها و بوستان‌های شهری به وسایل ورزشی است.

وی افزود: امیدواریم با استقرار ایستگاه سلامت توسط شهرداری در سطح شهر دهدشت بتوانیم گام‌های مؤثری را برای توسعه ورزش همگانی در شهر دهدشت برداریم.

برومند در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از قطع آب، برق و گاز بعضی از سالن‌های ورزشی توسط نهادها و دستگاه‌های مرتبط  بیان داشت: امیدواریم که این شیوه نادرست برای دریافت بدهی به کلی از بین رود و حتی‌الامکان اگر قرار است انشعابات قطع شوند با اطلاع اداره ورزش و جوانان انجام گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامساعدی که  در یکی از مجتمع‌های ورزشی بزرگ دهدشت به وجود آمده، خاطرنشان کرد: متأسفانه در بسیاری از سالن‌های ورزشی از جمله سالن ورزشی شهید باهنر دهدشت دچار نبود حاشیه امنیت برای ورزشکاران به خصوص نوجوانان و نونهالان هستیم.

برومند ادامه داد: نبود امنیت در مسیر این مجتمع فرهنگی سبب شده که خیلی از خانواده‌ها از ورود فرزندان خود به این مجتمع ورزشی رویگردان باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که با ورود نیروهای امنیتی برای امن‌سازی محوطه مجتمع شهید باهنر، اراذل و اوباشی که از ورزشکاران سلب امنیت کرده‌اند به طور کامل پراکنده شوند و با برخوردهای محکم قضایی درس فراموش ناشدنی با این اخلال‌گران داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما