جمعه 1 آذر 1392 - 15:42

دستاوردهای یک روزه استاندار به کهگیلویه+تصاویر

در سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان کهگیلویه چند پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از پروژه‌هایی نیز بازدید به عمل آمد.

خبرگزاری فارس: سفرنامه یک روزه استاندار به شهرستان کهگیلویه+تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، عصر پنجشنبه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه با حضور در شهرستان کهگیلویه از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

در سفر یک روزه موسی خادمی به کهگیلویه، حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل استانی نیز حضور داشتند.

سفر فشرده استاندار و هیئت همراه در حالی انجام شد که در بازدید از برخی پروژه‌ها به علت بارش باران افتتاح برخی پروژه‌ها به سرعت صورت می‌گرفت.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح طرح‌های گازرسانی به روستاهای سرگر لیر تلخک و آدرکان شروع و با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان خاتمه یافت.

آبرسانی به دره خواجه چاروسا با مشخصات خط انتقال اولیه به صورت ثقلی به طول هفت کیلومتر با لوله پلی‌اتیلن سایزهای 14، 16 و 20 اینچ از مهمترین پروژه‌های افتتاحی بود که بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تأمین آب مورد نیاز 400 هکتار از اراضی کشاورزی بخش چاروسا، باعث اشتغالزایی 300 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

جاده ارتباطی آسفالته روستاهای شهسواری، ده‌تل، سربیشه از توابع بخش دیشموک از دیگر پروژه‌های کهگیلویه بود که 300 خانوار را از راه ارتباطی آسفالته بهره‌مند کرده است.

البته استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک ایراد اساسی را به این پروژه وارد دانسته و اینکه روستاهایی در این مسیر وجود دارند که جاده ارتباطی خاکی دارند و برای رسیدن به جاده آسفالته باید از مسیر خاکی عبور شود.

غبارروبی گلزار شهدای قلعه‌رئیسی از دیگر برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه بود.

کارخانه در دست احداث آجر مروارید یکی از طرح‌های ملی کهگیلویه مورد بازدید استاندار و هیئت همراه قرار گرفت.

این کارخانه با اشتغالزایی 100 نفر به صورت مستقیم با ظرفیت 400 تن تولید اولیه هر خط و با سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومان و در دو خط در حال احداث است.

در صورت بهره‌برداری از کارخانه بزرگ آجر مروارید کهگیلویه حدود 700 هزار قالب آجر در روز تولید خواهد شد. ظرفیت تولید هر خط 400 تن در زمان بهره‌برداری در روز است که 700 هزار قالب آجر در روز تولید خواهد کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=78102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 110 گفت:

    مثل اینکه مهندس نیک اقبال رفته فاتحه خوانی.

  2. ناشناس گفت:

    اقای استاندارخداوکیلی مگه با صنعت قهرید چرا دعوتشان نمیکنید به حرفاشون گوش کنید

  3. ساداتی گفت:

    مدل جدید افتتاح گاز با شعله بخاری !!!!!!!!!

  4. سید مصطفی گفت:

    در جواب ساداتی .اگه در مورد چیزی خبری یا اگاهی نداری اظهار نظر نکن.بهترین جا برای افتتاح همان جایست که اقای استاندار امتحان کرد که مشخص شه گاز به خونها اومده یا فقط سیاه بازیه.

دیدگاه شما