جمعه 6 مرداد 1391 - 9:46
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مسئولان سرمایه‌گذاران را فراری ندهند

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس گفت: مسئولان به گونه‌ای رفتار نکنند که سرمایه‌گذاران از این استان فراری شوند.

خبرگزاری فارس: مسئولان سرمایه‌گذاران را فراری ندهند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برخورد مسئولان با سرمایه‌گذاران یکی از فاکتورهای مهم جذب سرمایه‌گذار در این استان است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه ظرفیت‌هایی که دارد ولی محروم مانده و راه برون رفت از این وضعیت جذب سرمایه‌گذار و ایجاد کارخانه، کارگاه و پروژه‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زا است.

وی با اشاره به چند پروژه مهم در شهرستان کهگیلویه از جمله کارخانه آجر و سیمان سپو تاکید کرد: اگر مسئولان از این سرمایه‌گذاران استقبال نکنند، نه تنها در این استان نمی‌مانند بلکه نارضایتی این افراد موجب نیامدن دیگر سرمایه‌گذاران خواهد شد.

بزرگواری ابراز داشت: نظام اسلامی بسترهای خوبی را برای پیشرفت و توسعه فراهم کرده که ما مسئولان باید با مدیریت و زکاوت و تعهد از این فرصت‌ها به نفع مردم بهره ببریم.

دبیر کمیسیون آب و کشاورزی در مجلس شورای اسلامی از توجه دولت به مناطق محروم گفت و ادامه داد: دولت نهم و دهم همواره به کهگیلویه و بهمئی و چرام عنایت خاصی داشته است.

بزرگواری ابراز داشت: در نشستی که با دستیار ویژه رئیس جمهوری داشتیم، محرابیان قول داد تا پروژه مهم راه باغچه سادات به دهدشت در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گیرند که امید است این مهم عملی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به سرمایه‌گذاران بومی و حمایت از آن‌ها اشاره و تصریح کرد: سیمان سپو که یک سرمایه‌گذار بومی داشت به جایی نرسید و جوانان ما که امید زیادی به این پروژه داشتند، ناامید شدند.

وی اشتغال را از نیازهای اصلی مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود خواند و خاطرنشان کرد: با احداث پروژه‌های مهم و کلان می‌توان مشکل اشتغال جوانان را تا حدی برطرف کرد.

بزرگواری با بیان اینکه سد سرپری در دهدشت از پروژه‌های خوبی است که برای رونق کشاورزی بسیار مؤثر است، اضافه کرد: برای پروژه سد سرپری و محور باغچه سادات به 17 میلیارد تومان نیاز هست که امید است دولت این مبلغ را به این دو طرح مهم اختصاص دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما