جمعه 6 مرداد 1391 - 9:41

زارعی نماینده کمیسیون صنایع در وزارت نفت

بویرنیوز: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی با قاطعیت آراء توانست نماینده کمیسیون صنایع و معادن در وزارتخانه نفت شود.

” غلامحمد زارعی ” در گفتگو با بویرنیوز نمایندگی خود از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در وزارت نفت را تائید کرد.

وی گفت: کمیسیون صنایع و معادن بعد از کاندیدا شدن چهار نماینده مجلس برای نمایندگی این کمیسیون در وزارت نفت با اکثریت آراء این وظیفه را برعهده خادم مردم بویراحمد و دنا گذاشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی مهمترین وظیفه نماینده این کمیسیون در وزارت نفت را ” بومی سازی تکنولوژی صنعت نفت ” عنوان و از اعضای این کمیسیون که این مسوولیت را برعهده وی گذاشتند تقدیر کرد.

زارعی از انتخاب ” دکتر ذوالانوار ” نماینده شیراز بعنوان نماینده کمیسیون انرژی در وزارت نفت هم خبرداد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی با هدف بررسی راهکارهای توسعه صنعت در کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج مرکز استان سفر می کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7706
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بي طرف گفت:

    آقاي زارعي اميدوارم از اين فرصتي که در اختيار دارين(نماينده کميسون صنايع و معادن در وزارت نفت)نهايت استفاده رو در پيشبرد اهداف اقتصادي استان بکنيد. اين بستري که فراهم شده مي تونه ما رو اميدوار کنه تا از سهمي که در ذخيره هاي عظيم نفت و گاز داريم (که در زير خاک هاي استانمون نهفته است )که متاسفانه استان ما تا به حال بهره اي رو در اين زمينه نبرده رو جبران کنيم تا هم معضل بيکاري رو در رفع کنيم و هم اقتصاد اين استان رو پويا کنيم.

دیدگاه شما