پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 11:55

پوشش ظاهری برخی رانندگان آژانس نامناسب است

بویرنیوز به نقل از فارس: فرماندار کهگیلویه با نامناسب دانستن وضعیت پوشش بعضی از رانندگان آژانس و تاکسی در سطح شهر گفت: نباید وضعیت به سمتی پیش رود که مردم از تاکسی‌ها و آژانس‌ها نامطمئن شوند.

خبرگزاری فارس: پوشش ظاهری برخی رانندگان آژانس نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: امروزه مشکلات ترافیکی نمود فراوانی پیدا کرده و باعث نارضایتی مردم و بروز برخی ناهنجاری‌ها و قانون شکنی‌ها از طرف شهروندان شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: واضح و مبرهن است که مشکلات حمل و نقل شهر یک معلول چند علتی است و یکی از عوامل آن عدم رعایت و بی‌توجهی شهروندان نسبت به قوانین ترافیک است.

رضایی خاطرنشان کرد: از آنجایی که بحث ترافیک و حمل و نقل بر زندگی روزمره تاثیر مستقیم و فراوانی دارند می‌طلبد که دستگاه‌های مرتبط با این مسئله تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

وی تصریح کرد: در زمینه فرهنگ‌سازی ترافیک و تبیین آن برای شهروندان در استان کهگیلویه و بویراحمد کم کاری شده که این امر خود سبب شده خیلی از معضلات ترافیکی در استان ما نسبت به سایر استان‌ها بروز و نمود بیشتری داشته باشد.

این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه نیروی انسانی دانا زیربنای توسعه است، اضافه کرد: برای تولید نیروی انسانی دانا باید برای آموزش جایگاه ویژه قائل شد و بیشترین هزینه‌ها در جهت آموزش و فرهنگ‌سازی صرف شود.

وی عنوان داشت: یکی از ارگان‌هایی که می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید، وزارت آموزش و پرورش است چرا که آموزش و پرورش به لحاظ نقش مهم آموزشی و تربیتی خود در قبال آینده‌سازان این مرز و بوم، دارای سهم عظیمی در تحولات فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود، تاکسی‌ها را بسته‌های فرهنگی متحرک دانست و  متذکر شد: باید سعی شود قبل از اینکه دیگران روی رانندگان تاکسی اثرگذاری نامطلوب داشته باشند با آموزش‌های مناسب و به موقع به این بسته‌های فرهنگی اثرگذار را به جهت‌های مناسب سوق داده و آنها را متوجه اهمیت  کار کنیم.

رضایی با نامناسب دانستن وضعیت پوشش بعضی از رانندگان آژانس و تاکسی در سطح شهر اضافه کرد: نباید وضعیت به سمتی پیش رود که مردم از تاکسی‌ها و آژانس‌ها نامطمئن شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با آموزش و فرهنگ‌سازی مستمر و با برنامه دیگر شاهد چنین هنجارشکنی‌هایی در سطح شهر دهدشت نباشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما