چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 10:13

برخی از پنهان کاری های غلام محمد زارعی !

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف و بویراحمد و دنا بی شک یکی از پر تلاش ترین نمایندگان همه ادوار این استان خواهد بود.

اثبات این ادعا سرکشی وی از تمام مناطق و مخصوصا روستاهای محروم در تمام حوزه های انتخابیه خود بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات مجلس است.

ایشان در دور اول سفرهای خود به مناطق مختلف در سخنرانی هایشان اذعان داشت که این دیدار صرفا جهت تشکر و قدردانی از “حضور همه مردم در انتخابات و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ” و از دهیاران و افراد معتمد محل خواست تا در سفرهای بعدی که صورت خواهد گرفت مشکلات عمومی مردم را اولویت بندی کنند و در اختیار وی قرار دهند تا جهت رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اما پس از سفرهای دور اول عده ای این وعده وی را غیر عملی جلوه دادند و در محافل مختلف بازگشت زارعی را تا دور بعد انتخابات منتفی خوانند.

اما زارعی پس از دور اول سفرهای خود به همه مناطق بلافاصله دور جدید سفرهایشان را بهمراه هیئت هایی از ارگان های مختلف شروع کردند و پس از بررسی مشکلات مردم همانجا دستور حل مشکلات را به هیئت همراه دادند و لی اجازه رسانه ای شدن مصوبات سفرهایشان را ندادند.

چندی پیش که زارعی به همراه معاون وزیر راه به به مناطق لوداب و زی زی سفر کرده بودند مصوبه چندین پل و جاده ارتباطی بین روستایی و راههای دسترسی به مزارع را از از معاون وزیر راه گرفتند و اتفاقا در گفتگوی اختصاصی که با بویرنیوز داشتند تاکید کردند تا اجرای کامل پروژها از رسانه ای کردن آنها خودداری کنید چرا که مردم خود نتیجه کارها را خواهند دید و خود بهترین رسانه خواهند بودند.

امایکی دیگر از اقدامات مهم وی که چندی قبل اتفاق افتاد روز ایشان طی سفری که به مناطق زیلایی و سیلاب کلوار به همراه جمع زیادی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستان داشتند ولی هیچ رسانه ای مهمترین مصوبات وی را که گویا خود زارعی نخواسته بود پوشش نداد.

زارعی چندی قبل در سفری به این منطقه قول سازندگی زیلایی را داده بود.

یک منبع آگاه در این زمینه به بویر نیوز گفت: این سفر ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد شروع شد و هیئت مذکور حوالی ساعت 3 بامداد روز بعد (نیمه شب) به یاسوج برگشتند.

یکی از مدیرانی که در این سفر زارعی را همراهی میکرد در پاسخ به این سوال که همکاری مدیران با زارعی چگونه بود گفت: بر خلاف تصورات و جو سازی ها اکثر مدیران از برنامه های زارعی حمایت می کنند چرا که هدف هر دو قشر خدمت به مردم است.

این مدیر که نخواست نامش فاش شود ادامه داد: در بسیاری از محافل از عدم همکاری برخی از مدیران با نماینده مردم بویراحمد و دنا صحبت به میان می آید ولی واقعیت امر اینست که اکنون اکثرا مدیران همگام با زارعی برای پیشبرد اهدافش قدم بر می دارند و تاکید کرد هدف هر دو قشر خدمت است.

ایشان اضافه کرد: در سفری که به مناطق سیلاب کلوار داشتیم مصوبات زیادی به انجام رسید که برای اجرای آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم شد و انشالا در آینده نه چندان دور گزارش کاملی در این زمینه به اطلاع مردم شریف استان خواهیم رساند.

روز گذشته هم یکی دیگر از مدیران طی تماسی که با بویرنیوز داشت اظهار داشت بزودی تغییرات اساسی و مهمی در راس هرم دستگاه اجرایی مربوط به وی انجام خواهد شد که مهمترین خواسته های زارعی در این بخش انجام خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7579
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما