چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 8:00

یاسوج مكان خوبی برای برگزاری نمایشگاههای منطقه ای است

بویرنیوز: ‘غلام‌محمد زارعی’ روز سه شنبه در گفت وگوباخبرنگارایرنا با تقدیر از استاندار كهگیلویه و بویراحمد به خاطر پییگری ساخت نمایشگاه یاسوج افزود: ساخت این نمایشگاه می تواند برای رونق فعالیت های اقتصادی و برپایی نمایشگاهای منطقه ای باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تحسین برانگیز دانستن اقدامات انجام گرفته برای توسعه شهر یاسوج گفت: تلاش‌ استاندار برای توسعه فضای گردشگری یاسوج صادقانه است.

زارعی افزود: در آینده نزدیك با اتمام فاز نخست زیباسازی آبشار یاسوج گام بلندی برای توسعه فضاهای گردشگری و توریستی این شهر برداشته می‌شود.

وی گفت: كارهای بزرگی در شهر یاسوج انجام شده كه از جمله آن‌ها می‌توان به تعریض خیابان جمهوری احداث خیابان میرزای شیرازی و اتصال آن به كمربندی شهر یاسوج اشاره كرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: با بهره برداری از چند پارك از جمله پارك كوی شهرداری به سرانه فضای سبز در این شهر افزوده می‌شود.

زارعی بیان اینكه روند تكمیل زیرساخت‌های گردشگری یاسوج با سرعت زیادی اكنون مورد توجه مسئولان ارشد استانی است، گفت: استاندار هدف‌گذاری خوبی در این زمینه دارد و به خوبی می‌داند كه مهمترین صنعت برای توسعه این شهر گردشگری و توریسم است.

زارعی افزود: باید با حمایت از كارهای بزرگی كه اكنون در زمینه توسعه شهری توسط درحال اجراست حمایت كرد،زیرا این استان و شهر یاسوج در آینده ی نزدیك مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان در جنوب كشور خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7573
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما