سه شنبه 3 مرداد 1391 - 8:44

طرح روزانه جزءخوانی قرآن كريم در مصلي ياسوج

بویرنیوز:

مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد گفت:طرح جزءخوانی قرآن در ماه رمضان هر روز توسط قاریان ممتاز استان در مصلی شهرستان یاسوج و دیگر شهرستان‌های استان به‌همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

“حجت‌الاسلام ابراهيم طاووسيان”در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ايران(ايسنا) منطقه كهكيلويه و بويراحمد، افزود: رمضان ماه مهمانی، عبادت و بندگی و ماه نزول قرآن كريم است. ماهی كه شيطان در غل و زنجيره است، درهای جهنم بسته و درهای بهشت بر روی همه باز می‌شود.

وی اظهار كرد: خواندن يک جز از قرآن در اين ماه مبارك برابر با ختم كل قرآن كريم در ماه‌های ديگر است و در اين ماه انسان تولد دوباره‌ای می‌يابد. بنابه فرموده پيامبر اكرم(ص)؛ اگر انسان در اين ماه بخشيده نشود پس در چه ماهی بخشيده می‌شود.

مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: شايسته است خود را از هر جهت آماده و مهيا برای اين ماه مبارك و اين ضيافت عظيم الهی كرده و دل، جان و روان خود را با معرفت قرآن کریم در آميزيم و نهايت استفاده را از آن ببريم.

حجت‌الاسلام طاووسيان در رابطه با مهمترين برنامه‌های اين سازمان در ماه مبارك رمضان ابراز كرد: طرح جزء‌خوانی قرآنی كريم، برگزاری كرسی تلاوت تفسير و برگزاری 15 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان مهمترين برنامه‌های اين سازمان در ماه مبارك رمضان است.

وی عنوان كرد: طرح توانمندی قرآن كريم بين شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و در قالب 100 كلاس برگزار شد، که مهمترين اهداف اين طرح ايجاد علاقه، توانايی و مهارت در خواندن صحيح و روان آيات و سوره‌های قرآن كريم با رعايت اجمالی لهجه و مخارج حروف زبان عربی، همچنين قرائت صحيح نماز بين عموم مردم و زمينه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام طاووسيان بیان كرد: دوره تربيت معلم روخوانی و روانخوانی ویژه بانوان در مؤسسه «النعيم» با شركت 70 نفر برگزار شد که از این تعداد 25 نفر دارای این مدرک شدند.

وی در پايان اضافه كرد: آزمون كتبی مرحله اول هفتمين دوره حفاظ قرآن كريم استان كهگيلويه و بويراحمد با حضور 50 نفر و دوره تربيت مدرس با شرکت 70 نفر در استان برگزار شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما