سه شنبه 3 مرداد 1391 - 8:39

توزیع اعتبارات شهرستان‌ها عادلانه نیست

بویرنیوز:  فرماندار بویراحمد با اشاره به کاهش یک درصدی سهم اعتبارات این شهرستان گفت: توزیع اعتبارات شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد عادلانه نیست.

خبرگزاری فارس: توزیع اعتبارات شهرستان‌ها عادلانه نیست

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سهم شهرستان بویراحمد از اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 29 درصد بوده، ولی این درصد امسال به 28 درصد کاهش پیدا کرده است.

این مسئول عنوان کرد: این شهرستان 34 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد و روستاهای بسیار محرومی نیز در این شهرستان وجود دارد که جا داشت اعتبارات این شهرستان اگر افزایش پیدا نمی‌کرد کاهش پیدا نکند.

فرماندار شهرستان بویراحمد  در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات عادلانه نبوده و لازم است تغییراتی در این زمینه اعمال شود.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌ها عمل نشده، تصریح کرد: لازم است با نشست‌های درون استانی شیوه اختصاص اعتبارات به شهرستان‌ها بررسی و نقاط ضعف آن را رفع کنیم.

الفونه در بخش دیگری از صحبت‌هایش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد را انسان‌های شایسته‌ای خواند که همواره به روش‌های مختلف پشتیبان نظام اسلامی هستند.

این مسئول ابراز داشت: این مردم شایسته خدمت هستند و ما مسئولان باید با افتخار، نوکری آنان را کرده و از هیچ تلاشی برای بهبود کمی و کیفی خدمات به آن‌ها دریغ نکنیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: نظام مقدس اسلامی خدمات قابل توجهی در سطوح مختلف به مردم ارائه کرده، ولی برای رسیدن به جایگاه واقعی و در شان مردم و انقلاب نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال کاهش جمعیت شهرنشینی و حاشیه‌نشینی هستیم راهی نداریم جز اینکه خدمات اولیه و مورد نیاز مردم در روستاها را تامین و زمینه اشتغال و درآمد را فراهم کنیم.

به گزارش فارس، بعد از این اظهارنظر فرماندار بویراحمد، اکبر نیکزاد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد تا با حضور معاون برنامه‌ریزی خود، فرمانداران هفت شهرستان این استان و دستگاه‌های معترض نشستی برگزار و به اعتراضات رسیدگی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7509
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما