سه شنبه 3 مرداد 1391 - 8:23

چرا تخریب تپه استانداری کهگیلویه و بویراحمد درست بود؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز/(م- احمدی): این روزها نوک پیکان تمام انتقادات متوجه استاندار است و وجه مشترک همه این انتقادت تخریب تپه استانداری است.

قبل از آنکه قرار باشد بحث منطقی راجع به این جریان شکل بگیرد باید گفت بیشتر کسانی که منافع آنها از طریق استاندار تامین نشده با بزرگ نمایی این مسئله قصد دارند با غبار آلود کردن فضا خدمات مثبت استاندار را سیاه نمایی کنند و فرصت بحث منطقی پیرامون مسئله را از همه می گیرند.

سوال اینست که این 30 سال که این تپه وجود داشت چه استفاده ای از آن می شده و جز این بوده که این تپه در ید استانداری و مسکن و شهرسازی بوده و عملا از آن سودی به مردم نمی رسیده؟

منطقی بنگریم، الان شاهد ورود سرسام آور جنوبی های گرمازده به شهر یاسوج هستیم و تمام نقاط یاسوج مخصوصا آبشار یاسوج و پارک ساحلی از گردشگر پر شده است و جای دیگری برای اسکان و استراحت ندارند ، آیا تخریب این تپه این فضا را به هم میهنانی که تمایل دارند چند روزی در یاسوج بمانند ایجاد نمی کند؟

یاسوج از تپه پر شده و عملا فضای تپه کاربری خاصی برای مردم ندارد، نه می شود پارکش کرد و نه چیز دیگری.

اما با پیوستن تپه استانداری به پارک ساحلی شاهد پدید آمدن صحنه زیبایی در ورودی شهر یاسوج خواهیم بود که علاوه بر آنکه عامه مردم شهر یاسوج از آن برخوردار می شوند می توان پذیرای خیل بیشتری از گردشگران در این فصل گرم بود.

ارز آوری گردشگران حتی در یک فصل خواهد توانست تمام هزینه های این طرح را جبران نموده و در معرفی استان به هموطنان نیز نقش شایانی خواهد داشت و این کار بهتر از بازگشت بودجه از استانداری نیست؟

ما در شهر یاسوج با کمبود فضای تفریح و شادی روبرو هستیم، که خود این قضیه در افزایش خشونت در استان عامل موثر بوده و هست و این اقدام ارزشمند بجای نگاه بدبینانه و مغرضانه باید بصورت کارشناسی دیده شود و همه منافع و مضرات آن یکجا دیده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ايا بهتر نبود همون تپه رو تبديل به پارك مي كرديد . وقتي كارشناس بي سواد باشه جز اين هم انتظاري نمي رود.

دیدگاه شما