دوشنبه 2 مرداد 1391 - 10:45

مردم رسیدگی به مستمندان را فراموش نکنند

سايت خبري تحليلي بويرنيوز:

 آیت الله ملک حسینی در پیامی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از مردم مومن و روزه دار خواست در این وضعیت اقتصادی رسیدگی به مستمندان و مستحقان را فراموش نکنند.

 در پیام نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد آمده است: نسبتها، شرافت زمانها و مکانها را تعیین می کنند. ماه رمضان ماه مضاف و منسوب به خداوند تبارک و تعالی است که این نشان از عظمت و فضیلت این ماه عظیم و عزیز دارد. ماه مبارکی که با رحمت آغاز با برکت ادامه و با مغفرت پایان می یابد.

این پیام می افزاید: رحمت آن باز بودن ابواب آسمان و مفتوح بودن باب دعا و اجابت آن است. برکت آن ثوابهای بی حد و حصر برای نماز و دعا و قرائت قرآن کریم در ماه مبارک است و مغفرت، ره آورد عظیم برای مشتاقان طهارت و پاکی و تطهیر و تمحیص از دنائس و ناپاکی ها، حقه و حسادت، کینه و نفرت، خشم و خشونت، تکبر و غرور و خود خواهی است.

در ادامه این پیام با بیان اینکه از خصوصیات بارز مومن آن است که از فرصتها به خوبی استفاده و قدرشناسی کند، آمده است: باید این ایام فوق العاده ارزشمند را دریابیم و با انجام صحیح فرائض و واجبات، امر به معروف و نهی از منکر، حضور در نمازهای جماعت و قرائت قرآن و استماع سخنان دینی و مسائل شرعی، صله رحم و رسیدگی به مستمندان و مستحقان در این وضعیت ناگوار اقتصادی، میهمانی و ضیافتهای ساده و بی آلایش، آماده درک شبهای قدر شویم و استعدادهای درونی خود را برای دریافت برکات نزولی شبهای پرفیض قدر افزایش دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7476
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما