یکشنبه 1 مرداد 1391 - 18:59

خيران استان براي كمك به اين هم استاني بكوشيد

سايت خبري تحليلي بويرنيوز:‌ قلب محمدرضا ۱۱ ماهه چشم به راه خیرینی است که اگر به او کمکی نکنند در کمتر از یکماه آینده از حرکت بازمی ایستد و پدر کارگر و مادر خانه دارش را در غمی ابدی فرو خواهد برد.

به گزارش ایلنا، چشمان محمدرضا غلامی ۱۱ ماهه ساکن «بنسجان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد» در چشمان مادری از پا افتاده و ناامید و پدری با دست‌های پینه بسته و از همه جا رانده زل زده و قلبش با زحمت فراوان نفس می‌کشد.

پاهای معصوم این کودک پردرد اما غافل از درد خود بدلیل ناراحتی قلبی‌اش روزبه روز ضعیف‌تر می‌شود و مادرش با گریه می‌گوید تنها پسرم جلوی چشمانم دارد آب می‌شود و نمی‌دانم چکار کنم.

وی از دعاهای خود در این شب‌های ماه مبارک رمضان هم سخن برزبان می‌راند و از بیان دست تنگی نان آور خانه‌اش ابایی ندارد.

وقتی که مادر محمدرضا حرف می‌زند پدر این طفل معصوم در سکوتی معنادار سربه زیر دارد و مرتب ذکر می‌خواند.

«سهراب غلامی»، خود را کارگری معرفی می‌کند که هر روز به ایستگاه کارگران می‌رود تا شاید کاری پیدا می‌کند و نان شبی بخرد و زندگی روزمره‌ای بگذراند، او كه كم حرف است و محجوب هيچ چيز جز سلامت فرزندانش و توان كار
كردن از خدا نمي خواهد.

او نیز می‌گوید دو فرزند دارم یکی دختری شش ساله و این پسر ۱۱ ماهه که هر دو مشکل قلبی و کم خونی دارند اما وضعیت پسرم حاد‌تر است.

وی از تلاش‌های فراوان و التماس‌های شبانه روزی‌اش در بیمارستان شیراز اظهار تاسف می‌خورد و می‌گوید هرچه بیشتر التماس کردم کمتر جواب گرفتم و هر حركتي براي درمان اين كودك نيازمند پول است كه ما نداريم.

پدر محمدرضا چشم به آسمان می‌دوزد و تنها ذکر «الهی شکر» بر زبانش بیرون می‌آید و بعد آه می‌کشد و دوباره به خاطرات تولد تنها فرزند پسرش برمی گردد.

وی گفت: «محمدرضا» یکبار «انژیوگرافی» شده و پزشکان گفته‌اند برای معالجه وی به ۲۰ میلیون تومان نیاز است اما نمی‌دانم از کجا این مبلغ را بدست آورم.

این پدر مهربان هر چند به زبان نمي‌آورد اما همين كه با خبرنگاري صحبت مي‌كند يعني اينكه چشم براه است تا خيرين در این ماه مبارک به کمکش بشتابند تا شاهد از دست رفتن جان تنها پسرش نباشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7430
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما