دوشنبه 29 مهر 1392 - 22:36

حواشی همایش بزرگ فرهنگی ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

همایش بزرگ فرهنگی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، عصر امروز و به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد همایش بزرگ فرهنگی ورزشی برگزار شد.

در این همایش که تعداد زیادی از ورزشکاران هیئت‌های مختلف ورزشی در استان حضور داشتند تقریباً به غیر از دو مدیر یکی استانی و دیگری شهرستانی هیچ یک از مسئولان استانی حضور نداشتند.

این عدم حضور مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد نمایان‌گر نبود دیدگاه مثبت سوی مسئولان از گذشته تا به امروز به ورزش بوده که در طول سالیان اخیر همواره استمرار داشته است.

در بین افراد مسئول جایگاه ویژه این همایش تنها حجت‌الاسلام جواد خاضع مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان میزبان و فرماندار شهرستان بویراحمد حضور داشتند که معلوم شد اگر خاضع هم مدیر این دستگاه نبود در این مراسم به مانند سایر مسئولان استانی حضور پیدا نمی‌کرد.

پس از همه مشکلاتی که در ورزش استان به دلیل کمبود اعتبارات در سال گذشته رخ داد و تنش‌ها و قهر و آشتی‌ها و اخراج‌ها و واگذاری‌ها، آن‌گونه که مسئولان برپا کننده این همایش می‌گفتند حضور ورزش‌کاران و هیئت‌ها با این تعداد و حجم شرکت کنند بسیار تعجب‌برانگیز بود.

در میان هیئت‌های شرکت کننده هر چه نگاه می‌کردیم خبری از حضور اصلی‌ترین هیئت استانی یعنی فوتبال نبود که نشان می‌داد هیئت فوتبال و مجموعه ورزش استان هنوز در قهر به سر می‌برند.

در ابتدای این مراسم  مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از مسئولان گذشته استانی اظهار کرد: آن‌ها هیچ اعتقادی به ورزش نداشته و باور نداشتند که ورزش چه مشکلاتی دارد که از این رهگذر مشکلات عدیده‌ای نصیب ورزش استان شد.

وی گفت: اعتقاد داریم که استاندار جدید با توجه به شناختی که از استان دارد توجه بیشتری به ورزش داشته باشد و امروز چشم امید جامعه ورزش استان ما به اقدامات مسئولان جدید است.

خاضع از نادیده گرفته شدن سرانه ورزش از محل اعتبارات استانی در زمان مدیریت گذشته گفت و افزود: آن‌ها هیچ سهمی در اعتبارات استانی برای ورزش قائل نشدند.

وی همین بی‌توجهی به در نظر گرفتن اعتبارات استانی برای ورزش در کهگیلویه و بویراحمد را عامل بسیاری از مشکلات کنونی دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=73924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما