یکشنبه 1 مرداد 1391 - 9:18

مشکل تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان با جدیت پیگیری می‏شود

بويرنيوز:

فرماندار گچساران گفت: فرمانداری این شهرستان با جدیت پیگیر مشکلات ذی‏نفعان در تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان گچساران بوده و این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری فارس: مشکل تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان با جدیت پیگیری می‏شود

محمد شفیعی صبح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان یک شعبه در این شهرستان داشته که در طی حدود یک‌ماه اخیر مشکلاتی برای این مؤسسه، ذی‏نفعان و سپرده‌گذاران به وجود آمده است.

وی ابراز داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ بیست و دوم تیرماه طی نامه شماره م/یک/20/82 از محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی ایران خواستار حل مشکلات ذی‏نفعان در تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان گچساران شد.

شفیعی افزود: در این راستا فرمانداری گچساران نیز جلسات متعددی برگزار کرده و راهکارهایی در این زمینه ارائه شده است.

فرماندار گچساران برگزاری جلسه با مسئولان تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان گچساران، مدیر منطقه حوزه 4 این تعاونی و مدیر مؤسسه قوامین را از جمله جلسات برگزار شده در راستای حل مشکلات مردمی عنوان کرد.

شفیعی با اشاره به رایزنی‏های صورت‏ گرفته و بحث ادغام این تعاونی با مؤسسه قوامین و با بیان اینکه بازپرداخت سپرده‌های مردم هنوز امکان‌پذیر نشده است، خاطرنشان کرد: فرمانداری به جدیت پیگیر مشکلات این تعاونی اعتباری و مردم بوده و با دعوت از صاحب‏نظران، کارشناسان و مسئولان مربوطه تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان و مؤسسه قوامین، این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی رضایتمندی مردم را شرط اساسی برای پیشرفت در امور عنوان و تصریح کرد: نظارت بر روند خدمات‏رسانی به مردم در بخش‏های مختلف توسط ادارات، نهادها، دستگاه‏های اجرایی و بانک‌ها و مؤسسات مختلف بسیار مهم بوده و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شفیعی مسئولیت را فرصتی برای خدمت‏رسانی به مردم دانست و بر تلاش مضاعف مسئولان در راستای انجام امور محوله مطابق قانون برای کسب رضایتمندی مردم تأکید کرد.

به گزارش فارس مجوز فعالیت شرکت تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان که در شرف تبدیل به مؤسسه بود، توسط بانک مرکزی ایران لغو شده و سپرده‌های مردمی در این مؤسسه غیرقابل برداشت است.

فرماندار گچساران در پی اطلاع از تجمعات سپرده‌گذاران در محل تعاونی اعتباری اعتماد ایرانیان با حضور در جمع مردم، با آن‌ها به صحبت نشست و با تأکید بر پیگیری مستمر فرمانداری نسبت به حل مشکلات بوجود آمده، روند پیگیری حل مشکل این تعاونی را برای مردم تشریح کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7390
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما