یکشنبه 1 مرداد 1391 - 9:16

بهره‌برداری رسمی از نخستین واحد مسکن مهر یاسوج

بويرنيوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره‌برداری رسمی از نخستین واحد مسکن مهر یاسوج، اول مرداد روزی به یاد ماندنی در مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری رسمی از نخستین واحد مسکن مهر یاسوج

به گزارش بویر نیوز، خیبر بیدارپور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری رسمی از نخستین واحد مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مجتمع مسکونی مهر نگین دنا با 216 واحد امروز توسط مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: این مجتمع مراحل ساخت آن با واحدهای دو خوابه و تک خوایه در طی مدت زمانی 24 ماه انجام شده است.

بیدارپور با بیان این که این مجتمع تعداد 9 بلوک دارد، تصریح کرد: این مجتمع دارای 216 واحد مسکونی بوده که 18 واحد آن تک خوابه و تعداد 198 بلوک آن دو خوابه می‌باشد.

این مسئول افزود: به ازای هر واحد دو خوابه 85 مترمربع خالص و به ازای هر واحد تک خوابه 65 متر مربع زیربنا در نظر گرفته شده است.

وی به محوطه سازی این مجتمع اشاره کرد و گفت: همه هزینه محوطه سازی آن که بالغ بر 700 میلیون تومان بوده اعم از دیوارکشی و آسفالت توسط دولت و از طریق یارانه بخش مسکن تأمین شده است.

این مسئول به تکمیل خدمات‌رسانی آب  و برق و گاز در این پروژه اشاره کرد و گفت: هر بلوک از 24 واحد تشکیل شده که به وسلیه آسانسور به هم وصل می‌شوند.

بیدارپور با یاد کردن از روز اول مرداد به عنوان روزی ماندگار در مسکن مهر این استان اظهار کرد: به میمنت و مبارکی ماه رمضان امروز سه واحد از تعداد 216 واحد مسکن مهر نگین مهر دنا در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید که نخستین آن مربوط به یکی از مددجویان بهزیستی بود.

این مسئول افزود: در طول چند سال اخیر در زمینه مسکن مهر در این استان زحمات زیادی کشیده شده و امروز نتیجه آن زحمات را به وضوح می بینیم که نشان دهنده ابعاد عدالت‌محوری نظام جمهوری اسلامی و این دولت است.

وی به کیفیت بالای مسکن مهر در این پروژه و سایر پروژه‌های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: نظارت خوب و مؤثری بر کار پیمانکاران این پروژه صورت گرفت و همه دست‌اندرکاران به ویژه استاندار و معاونان عمرانی و فرماندار زحمات بسیاری را در این راستا متقبل شدند و همواره پی‌گیر اعتبارات آن بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    با ان پولی که 5سال پیش از متقاضیان گرفتید واین قسط های 300هزار تومانی در ماه به مدت 15 سال که دریافت کنید انقدر ثواب کرده اید که خواندن نماز و گرفتن روزه بر شما حرام است خداوند عاقبت همه را به خیر کند

  2. م ن گفت:

    با ان پولی که 5سال پیش از متقاضیان گرفتید واین قسط های 300هزار تومانی در ماه به مدت 15 سال که دریافت کنید انقدر ثواب کرده اید که خواندن نماز و گرفتن روزه بر شما حرام است خداوند عاقبت همه را به خیر کند

دیدگاه شما