جمعه 30 تیر 1391 - 11:14

یادواره سرداران و 120شهید شهرستان دنا برگزار شد

بویرنیوز:ه گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران كهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این یادواره را ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت های شهدا، ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد.

‘ احسان دستگزین’ افزود: برگزاری یادواره شهدا در سطح بخش ها و مناطق مختلف استان از مهمترین برنامه ها و رویكرد اداره كل بنیاد شهید و امورایثارگران است.

وی برپایی نمایشگاه آثار و دست نوشته های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقه خاطره گویی و برگزاری مراسمات مختلف معنوی از سایر برنامه های ویژه این یادواره دانست و افزود: بیان خاطرات و ناگفته های جنگ از دیگر برنامه های ویژه در این یادواره ها است.

دستگزین برگزاری یادواره شهدا را بهترین و مهمترین ابزار فرهنگی برای نهادینه كردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: باید بتوان با برگزاری این یادواره ها جوانان و نوجوانان امروز را با رشادت ها و ایثارگری های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا كرد.

وی از برگزاری بیش از 10 یادواره شهدا در شهرستان های مختلف كهگیلویه و بویراحمد در یك سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به لحاظ تعداد و محتوای برگزاری یادواره ها در كشور رتبه برتر را كسب كرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7296
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما