پنجشنبه 18 مهر 1392 - 12:59

ادارات ترکیه پس از لغو قانون منع حجاب (+تصاویر)

زنان محجبه ادارات دولتی ترکیه از این پس می توانند با حجاب اسلامی در سر کار خود حاضر شوند و مجبور نیستند به خاطر اعمال قانون منع حجاب در ادارات دولتی از شگردهایی چون کلاه گیس گذاشتن بر سر و… استفاده کنند.

به گزارش بویرنیوز- زنان محجبه ادارات دولتی ترکیه از این پس می توانند با حجاب اسلامی در سر کار خود حاضر شوند و مجبور نیستند به خاطر اعمال قانون منع حجاب در ادارات دولتی از شگردهایی چون کلاه گیس گذاشتن بر سر و… استفاده کنند.

در قانون جدید تنها دو نهاد ارتش و دستگاه قضایی از قانون آزادی حجاب مستثنی شده اند و کارکنان زن این دو نهاد همچنان حق استفاده از حجاب اسلامی را نخواهند داشت.

تصویر زیر نخستین روز پس از اجرای قانون جدید لغو منع حجاب در ادارات دولتی ترکیه را نشان می دهد. دولت اردوغان هفته گذشته در راستای اجرای برخی اصلاحات دموکراتیک بسته ای جدید از اصلاحات را برای تغییر برخی قوانین ارایه کرد که مساله لغو قانون منع حجاب در ادارات دولتی یکی از این اصلاحات بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=72564
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ماه رخ گفت:

    خوشا به حال شما که به ارزش واقعی حجاب پی بردید.اینجا د ر ایران ما به روسری می گویند زور سری آخه چرا؟چرا دختران و زنان ما فکر می کنند خود را در معرض دید مردان شهوت آلود قرار دادن برایشان می شود کلاس؟چرا؟واقعاً چرا؟

دیدگاه شما