پنجشنبه 29 تیر 1391 - 9:02

دلیل همراهی برخی مدیران با تغییر نام استان چیست؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: شاید برای همه ما کمی عجیب و غیر منطقی باشد که غالب کسانی که در پروسه شکست خورده تغییر نام استان در صف اول هستند و بانیان این امر را همراهی و حمایت می کنند چه کسانی هستند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟

آیا به واقع تفکر آنها حمایت از تغییر نام استان به عنوان دلیلی برای پیشرفت و ترقی استان است یا می توانند دلایل دیگری داشته باشد.

بسادگی می توان دریافت که بسیاری از این موافقت های مدیران برای خوشامد گویی مقام اول اجرایی استان است و ارتباطی به نظر واقعی این مدیران پیرامون نام استان ندارد.

جای بسی تاسف است که برخی مدیران ماندن حداکثر یک ساله بر کرسی بی وفای ریاست را به فرهنگ و تمدن خود ترجیح می دهند و آن را آلت معاله قرار دهند.

در حالی که قاطبه مردم استان شروع حرکت تغییر نام را حرکتی غیر مردمی و مذموم می پندارند ، برخی مدیران متاسفانه در همراهی با استاندار برای تغییر نام سر از پا نمی شناسند.

امید است تا مسئولان عزیز با مردم استان همراهی کنند و برای ارزش های فرهنگی خود احترام قائل شوند و اجازه ندهند هر کسی از راه می رسد با نام و هویت این منطقه بازی کند و آن را ابزار سرگرمی خود و همکارانشان قرار دهند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7210
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما