پنجشنبه 29 تیر 1391 - 23:42

گاف عجیب مسئولان در همایش نخبگان دختر استان!!

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: 26 تیرماه 91 در  همایشی با عنوان ” نسل فردا” از دانش آموزان دختر نخبه ی استان قدردانی شد. جزئیات این همایش در سایت های دیگر وجود دارد اما آنچه برای ما جالب و در عین حال مایه ی تاسف بود هدیه ای است که به این آینده سازان هم استانی داده شد.

به گزارش بویرنیوز جوایزی که به ایشان اهدا شد علاوه بر یک کیف دستی کیف لوازم آرایشی و پر از انواع کرم ها با مارک شرکت سینره نیز بود. همه سوژه ای در استان دیده بودیم اما این یکی نوبر است.

آیا مسئولان هم استانی به این مطلب اندیشیده اند که این گونه جوایز قرار نیست تاثیری مثبت در روند فعالیت های این دانش آموزان نخبه داشته باشد و چه بسا یکی از موانع پیشرفت ایشان نیز باشد. کیف و خودکار و کلاسور و ساعت دیواری برای همه ی ما آشناست. این روزها در هر خانه ای می توان یکی از اینها را دید. آنچه نخبگان نوجوان و جوان ما در استان به آن نیاز دارند در اختیار داشتن امکاناتی است که دیگر دانش آموزان ایرانی از آن برخوردارند. محیط علمی سالم یکی از ضروریات این روزهای جامعه ماست که گویا چندان به آن توجهی نمی شود. هزاران همایش هم برایشان برگذار شود تا زمانی که نیازهای اساسی شان را برطرف نکنید هیچ کاری برایشان انجام نداده اید.

جالب اینجاست که این دختران دانش آموز به دلیل برتر شدن در درس و اخلاق به این همایش دعوت شده اند ، اما با این هدیه خود نخبگان هم از این موضوع شوکه شده بودند

مراقب باشیم ” صرف جهت اطلاع” بویی از این ماجرا نبرد که آبروی استان باز هم دستخوش نگاه های تیز یک خبرنگار خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7208
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما